Page 29 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 29
Poslovni turizem
in kongresna dejavnost:
izhodiščne opredelitve
V začetku so pojasnjeni temeljni koncepti, ki zadevajo opredelitev znan-
stvenega področja in raziskovalnega problema, z namenom razvijanja iz-
hodiščnega raziskovalnega modela, ki smo ga uporabili za izhodišče empi-
rične raziskave o atributih obiskanosti kongresne destinacije.Ta del je zato
pomensko razdeljen v tri sklope. Na začetku najprej opredeljujemo pojem
poslovnega turizma in kongresne dejavnosti kot znanstvenega področja,
kamor je usmerjeno naše empirično raziskovanje. Zaradi odsotnosti pri-
merljivih teoretičnih opredelitev v slovenskem jeziku smo zato posebno
pozornost namenili pomenu osnovnih strokovnih terminov in definicij.
Drugi sklop je namenjen predstavitvi Slovenije kot kongresne destinaci-
je, pri čemer predstavljamo pomembnejše kongresne kraje in analiziramo
slovensko kongresno ponudbo, in sicer ponudnike kongresnih zmoglji-
vosti, ponudnike drugih kongresnih storitev ter strukturo organizator-
jev oziroma naročnikov kongresnih prireditev v Sloveniji. S tem je po na-
šem vedenju opravljena prva analiza slovenskih kongresnih ponudnikov
in kongresnih zmogljivosti v Sloveniji sploh. Tretji sklop pa je namenjen
definiranju in določanju atributov privlačnosti in s tem obiskanosti kon-
gresne destinacije z vidika destinacije, prizorišča in kongresne prireditve
ob upoštevanju posebnosti tako na strani ponudnika kot udeleženca, kar
predstavlja izhodišče za oblikovanje predloga modela obiskanosti kon-
gresne destinacije, na katerem je osnovana empirična raziskava.
Na področju poslovnega turizma in kongresne dejavnosti je po mne-
nju mnogih (Rogers 1998; Ladkin 2002; Weber in Chon 2002; Rogers
2008; Rogers in Davidson 2016) raziskovanje in objavljanje razmeroma
novo, zato je obseg referenčne literature na tem področju še razmeroma
in kongresna dejavnost:
izhodiščne opredelitve
V začetku so pojasnjeni temeljni koncepti, ki zadevajo opredelitev znan-
stvenega področja in raziskovalnega problema, z namenom razvijanja iz-
hodiščnega raziskovalnega modela, ki smo ga uporabili za izhodišče empi-
rične raziskave o atributih obiskanosti kongresne destinacije.Ta del je zato
pomensko razdeljen v tri sklope. Na začetku najprej opredeljujemo pojem
poslovnega turizma in kongresne dejavnosti kot znanstvenega področja,
kamor je usmerjeno naše empirično raziskovanje. Zaradi odsotnosti pri-
merljivih teoretičnih opredelitev v slovenskem jeziku smo zato posebno
pozornost namenili pomenu osnovnih strokovnih terminov in definicij.
Drugi sklop je namenjen predstavitvi Slovenije kot kongresne destinaci-
je, pri čemer predstavljamo pomembnejše kongresne kraje in analiziramo
slovensko kongresno ponudbo, in sicer ponudnike kongresnih zmoglji-
vosti, ponudnike drugih kongresnih storitev ter strukturo organizator-
jev oziroma naročnikov kongresnih prireditev v Sloveniji. S tem je po na-
šem vedenju opravljena prva analiza slovenskih kongresnih ponudnikov
in kongresnih zmogljivosti v Sloveniji sploh. Tretji sklop pa je namenjen
definiranju in določanju atributov privlačnosti in s tem obiskanosti kon-
gresne destinacije z vidika destinacije, prizorišča in kongresne prireditve
ob upoštevanju posebnosti tako na strani ponudnika kot udeleženca, kar
predstavlja izhodišče za oblikovanje predloga modela obiskanosti kon-
gresne destinacije, na katerem je osnovana empirična raziskava.
Na področju poslovnega turizma in kongresne dejavnosti je po mne-
nju mnogih (Rogers 1998; Ladkin 2002; Weber in Chon 2002; Rogers
2008; Rogers in Davidson 2016) raziskovanje in objavljanje razmeroma
novo, zato je obseg referenčne literature na tem področju še razmeroma