Page 14 - Stanojev, Saso, Florjancic, Viktorija (2018). Digitalna pismenost srednjesolcev. Koper: Zalozba Univerze na Primorskem.
P. 14
1 Uvod

nju. Predpostavljali smo tudi, da bomo z anketo zbrali zadostno število
odgovorov in da bodo dijaki anketo izpolnili vestno in natančno.

Raziskavo na gimnazijskih programih smo opravili s pomočjo okvira
d ca, ki vključuje tehnološko, kognitivno, etično in povezovalno dimen-
zijo. Z raziskavo smo želeli preveriti naslednje hipoteze:

h1 Obstaja statistično značilna povezanost med intenzivnostjo
uporabe ik t pri pouku in stopnjo digitalne pismenosti dijakov
gimnazijskih programov.

h2 Dijaki strokovnih gimnazij dosegajo pri posameznih dimenzijah
digitalne pismenosti v povprečju boljši rezultat kot dijaki splošnih
gimnazij.

h3 Obstajajo statistično značilne razlike v posameznih dimenzijah
digitalne pismenosti glede na spol.

h4 Obstajajo statistično značilne razlike v posameznih dimenzijah
digitalne pismenosti glede na regijo, v kateri se izvaja gimnazijski
program.

Rezultate raziskave in postopek preverjanja hipotez prikazujemo v
poglavju 6.

14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19