Page 35 - Stanojev, Saso, Florjancic, Viktorija (2018). Digitalna pismenost srednjesolcev. Koper: Zalozba Univerze na Primorskem.
P. 35
ude in projekti za spodbujanje razvoja digitalne pismenosti 2.2

Preglednica 2.3 u n e s co matrika i k t pismenosti učiteljev

Sestavine/pristopi Tehnološka Poglabljanje znanja Ustvarjanje znanja
pismenost

Razumevanje rabe Zavedanje o Razumevanje Inovacije
izobraževalne izobraževalne
ikt v izobraževalni politike politike

izobraževanju politiki

Kurikul in Osnovno znanje Uporaba znanja Družbeno-socialna
ocenjevanje znanja

Pedagogika Vključitev Reševanje Samoorganiziranje
tehnologije problemov

i k t Osnovna orodja Kompleksna orodja Prodorna orodja

Organizacija in Običajni razred Sodelovalne Učne organizacije
administracija skupine

Strokovni razvoj Digitalna Organiziranje in Učitelj kot učni
učitelja pismenost vodenje primer

lja (preglednica 2.3). Presek pristopa in komponente imenujemo modul
okvira.

Namen okvira u n e s co je predvsem pomoč posameznim državam
pri spremembah izobraževalnih politik in pri uvajanju ik t v poučeva-
nje. Pri izobraževalnih reformah lahko država zagotovi uvajanje katere
koli od treh ravni, odvisno od razpoložljivih sredstev in trenutnega sta-
nja. Tehnološki pristop je primarni, osredotoča pa se predvsem na zago-
tovitev ustreznih pogojev za uvajanje i k t v izobraževalni proces. Pri-
stop poglabljanja znanja spodbuja sodelovanje in reševanje problem-
skih situacij, medtem ko se pri procesu ustvarjanja znanja osredoto-
čamo predvsem na ustvarjalnost in inovativnost ter uvajanje veščin 21.
stoletja.

Okvir se ves čas dopolnjuje (zadnja različica je izšla novembra 2011),
implementacija pa je v domeni izobraževalnih politik posameznih dr-
žav.

35
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40