Page 166 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 166
večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov
Bešter, R. (2006). Integracijska politika – politika integracije imigrantov: teore-
tični model in študija primera Republike Slovenije (Doktorska disertacija).
Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede, Ljubljana.
Bešter, R. (2007). Integracija in model integracijskih politik. V M. Komac (ur.),
Priseljenci: študije o priseljevanju in vključevanju v slovensko družbo (str.
105–134). Ljubljana: Inštitut za narodnostna vprašanja.
Bešter, R. (2009). Vključevanje imigrantskih otrok v izobraževalni sistem.
Razprave in gradivo: revija za narodnostna vprašanja, 59, 90–114.
Bourdieu, P. (1986) The forms of capital. V J. G. Richardson (ur.), Handbook of
theory and research for the sociology of education (str. 241–258). New York,
NY: Greenwood Press.
Coleman, L. M. (1999). Stigma – razkrita enigma. V M. Nastran Ule (ur.),
Predsodki in diskriminacije: izbrane socialno-psihološke študije (str. 198–
216). Ljubljana: Znanstveno in publicistično središče.
Colombo, A. D., Cvajner, M., in Sciortino, G. (2008). Priseljevanje: Izzivi in
priložnosti na območjih ERLAIM-a. Pridobljeno s http://ec.europa.eu/
ewsi/UDRW/images/items/docl_7030_854526400.pdf
Cummins, J. (1984). Bilingual education and special education: Issues in
Assessment and pedagogy. San Diego, CA: College Hill.
Cummins, J. (1986). Empowering minority students: A framework for inter-
vention. Harvard Educational Review, 7(4), 649–676.
Čok, L., Skela, J., Kogoj, B., in Razdevšek-Pučko, C. (1999). Učenje in pouče-
vanje tujega jezika. Ljubljana: Pedagoška fakulteta; Koper: Znanstveno-
raziskovalno središče Republike Slovenije.
Dika, L. S., in Singh, K. (2002). Applications of social capital in educational lite-
rature: A critical synthesis. Review of Educational Research, (72)1, 30–60.
Gay, G. (1986). Multicultural teacher education. V J. A. Banks in J. Lynch (ur.),
Multicultural education in Western societies (str. 154–177). Eastbourne:
Holt, Rinehart and Winston.
Gay, G. (2002). Culturally responsive teaching in special education for ethnical-
ly diverse students: setting the stage. International Journal of Qualitative
Studies in Education, 15 (6), str. 613–629. Pridobljeno 20. 3. 2014, s http://
culturallyresponsiveteaching.weebly.com/uploads/1/8/1/5/18153535/__crt_in_
sped.pdf
Haji Kella, M. (2001). Jeux de simulation‘. T-kit L‘apprentissage interculturel, 4,
58–65.
164
Bešter, R. (2006). Integracijska politika – politika integracije imigrantov: teore-
tični model in študija primera Republike Slovenije (Doktorska disertacija).
Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede, Ljubljana.
Bešter, R. (2007). Integracija in model integracijskih politik. V M. Komac (ur.),
Priseljenci: študije o priseljevanju in vključevanju v slovensko družbo (str.
105–134). Ljubljana: Inštitut za narodnostna vprašanja.
Bešter, R. (2009). Vključevanje imigrantskih otrok v izobraževalni sistem.
Razprave in gradivo: revija za narodnostna vprašanja, 59, 90–114.
Bourdieu, P. (1986) The forms of capital. V J. G. Richardson (ur.), Handbook of
theory and research for the sociology of education (str. 241–258). New York,
NY: Greenwood Press.
Coleman, L. M. (1999). Stigma – razkrita enigma. V M. Nastran Ule (ur.),
Predsodki in diskriminacije: izbrane socialno-psihološke študije (str. 198–
216). Ljubljana: Znanstveno in publicistično središče.
Colombo, A. D., Cvajner, M., in Sciortino, G. (2008). Priseljevanje: Izzivi in
priložnosti na območjih ERLAIM-a. Pridobljeno s http://ec.europa.eu/
ewsi/UDRW/images/items/docl_7030_854526400.pdf
Cummins, J. (1984). Bilingual education and special education: Issues in
Assessment and pedagogy. San Diego, CA: College Hill.
Cummins, J. (1986). Empowering minority students: A framework for inter-
vention. Harvard Educational Review, 7(4), 649–676.
Čok, L., Skela, J., Kogoj, B., in Razdevšek-Pučko, C. (1999). Učenje in pouče-
vanje tujega jezika. Ljubljana: Pedagoška fakulteta; Koper: Znanstveno-
raziskovalno središče Republike Slovenije.
Dika, L. S., in Singh, K. (2002). Applications of social capital in educational lite-
rature: A critical synthesis. Review of Educational Research, (72)1, 30–60.
Gay, G. (1986). Multicultural teacher education. V J. A. Banks in J. Lynch (ur.),
Multicultural education in Western societies (str. 154–177). Eastbourne:
Holt, Rinehart and Winston.
Gay, G. (2002). Culturally responsive teaching in special education for ethnical-
ly diverse students: setting the stage. International Journal of Qualitative
Studies in Education, 15 (6), str. 613–629. Pridobljeno 20. 3. 2014, s http://
culturallyresponsiveteaching.weebly.com/uploads/1/8/1/5/18153535/__crt_in_
sped.pdf
Haji Kella, M. (2001). Jeux de simulation‘. T-kit L‘apprentissage interculturel, 4,
58–65.
164