Page 169 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 169
k aj vpliva na uspešno vključevanje pr iseljenskih učencev v slovenske šole

Smyth, G. (2001). Odziv učiteljev na dvojezične učence v šestih osnovnih šo-
lah na Škotskem: etnografska študija. Sodobna pedagogika, 52(2), 100–121.

Statistični urad Republike Slovenije (2010). Popis prebivalstva, gospodinjstev in
stanovanj 2002. Koper: Annales.

Statistični urad Republike Slovenije (2011). Pridobljeno 27. 12. 2012, s http://
www.stat.si/

Statistični urad Republike Slovenije (2013). Pridobljeno 27. 12. 2012, s http://
www.stat.si/

Strategija vključevanja otrok, učencev in dijakov migrantov v sistem vzgo-
je in izobraževanja v Republiki Sloveniji (2007). Pridobljeno 6. 11. 2010
s http://www.mizks.gov.si/fileadmin/mizks.gov.si/pageuploads/podrocje/os/
devetletka/program_drugo/Smernice_izobr_otrok_tujcev_v_vrtcih

Talib, M. T. (2006). Why is it so hard to encounter Diversity. V M. T. Talib (ur.),
Diversity challenge for educators (str. 139–156). Turku: Finnish Educational
Research Association.

Taylor, M. (1995). Concepts-clés et bases de l‘éducation interculturell‘. Tous di-
fférents, tous égaux. Kit pédagogique, 13–52.

Vah Jevšnik, M., in Toplak, K. (2011). Migracije, etnična/kulturna raznolikost
in medkulturni dialog kot pomembne tematike izobraževanja za traj-
nostni razvoj. IB Revija, 45(1–2), 39–43.

Vehovar, U., Makarovič, M., Podgornik, N., in Černič, M. (2009). Od ekonom-
skega do kulturnega kapitala: izobraževalni sistem kot dejavnik socialnega
izključevanja v Republiki Sloveniji. Ljubljana: Založba Vega.

167
   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174