Page 167 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 167
k aj vpliva na uspešno vključevanje pr iseljenskih učencev v slovenske šole
Hanuš, B., in Neuman, T. (1987). Delo z otroki drugih narodov in narodnosti v
Osnovni šoli Karla Destovnika Kajuha. V Z. Jelenc (ur.), Drugačnost otrok
v naši šoli: zbornik s strokovnega posvetovanja (str. 302–307). Ljubljana:
svetovalni center za otroke, mladostnike in starše.
Klemenčič, E., in Štremfel, U. (2011). Nacionalna in mednarodna perspektiva
izobraževanja za državljanstvo v večkulturni družbi. Pridobljeno s http://
www.medkulturni-odnosi.si/images/stories/publikacije/Perspektiva.pdf
Knaflič, L. (1991). Neslovenski otroci in šola. Jezikovni problemi otrok, ki se ne
šolajo v maternem jeziku. Vzgoja in izobraževanje, 22(2), 38–41.
Kuhar, R. (2009). Na križiščih diskriminacije: večplastna in intersekcijska dis-
kriminacija. Ljubljana: Mirovni inštitut.
Lük Nećak, A. (1995). Dvojezičnost ni dvojna enojezičnost. Otrok v svetu dveh
jezikov. Uporabno jezikoslovje, 4, 8–31.
Lukšič-Hacin, M. (1999). Večkulturalizem in migracije. Ljubljana: ZRC SAZU.
Levin, B. (2003). Approaches to equity in policy for lifelong learning. Pridobljenos
http://www.oecd.org/dataoecd/50/16/38692676.pdf
Marjanovič Umek, L., Sočan, G., in Bajc, K. (2007). Vpliv psiholoških dejavni-
kov in izobrazbe staršev na učno uspešnost mladostnikov. Psihološka ob-
zorja, 16(3), 7–48.
Marovič, M. (2010). Romi, socialni kapital ter dileme glede nameščanja rom-
skih otrok v vzgojne zavode. Socialna pedagogika, 14(2), 247–270.
Marovič, M., in Bajželj, B. (2015). Participation – one of the (socio-)pedagogic
educational concepts in the time of postmodernity. V M. Krajnčan (ur.),
Educational sciences in postmodernity (str. 25–46). Herzogenraft: Shaker
Verlag GmbH.
Medveš, Z. (2006). Upoštevanje drugačnosti – korak k šoli enakih možnosti.
Sodobna pedagogika, 57(posebna izdaja), 10–41.
Medvešek, M. (2006). Vloga vzgojno-izobraževalnega sistema v procesu druž-
benega vključevanja/izključevanja potomcev priseljencev v Sloveniji.
Sodobna pedagogika, 57(posebna izdaja), 124–147.
Miketič, A. (2009). Motivacijsko-vedenjski stili učencev osnovne šole. Magistrsko
delo, Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Nastran Ule, M. (1997). Temelji socialne psihologije. Ljubljana: Znanstveno in
publicistično središče.
Nastran Ule, M. (2000). Socialna psihologija. Ljubljana: Znanstveno in publi-
cistično središče.
165
Hanuš, B., in Neuman, T. (1987). Delo z otroki drugih narodov in narodnosti v
Osnovni šoli Karla Destovnika Kajuha. V Z. Jelenc (ur.), Drugačnost otrok
v naši šoli: zbornik s strokovnega posvetovanja (str. 302–307). Ljubljana:
svetovalni center za otroke, mladostnike in starše.
Klemenčič, E., in Štremfel, U. (2011). Nacionalna in mednarodna perspektiva
izobraževanja za državljanstvo v večkulturni družbi. Pridobljeno s http://
www.medkulturni-odnosi.si/images/stories/publikacije/Perspektiva.pdf
Knaflič, L. (1991). Neslovenski otroci in šola. Jezikovni problemi otrok, ki se ne
šolajo v maternem jeziku. Vzgoja in izobraževanje, 22(2), 38–41.
Kuhar, R. (2009). Na križiščih diskriminacije: večplastna in intersekcijska dis-
kriminacija. Ljubljana: Mirovni inštitut.
Lük Nećak, A. (1995). Dvojezičnost ni dvojna enojezičnost. Otrok v svetu dveh
jezikov. Uporabno jezikoslovje, 4, 8–31.
Lukšič-Hacin, M. (1999). Večkulturalizem in migracije. Ljubljana: ZRC SAZU.
Levin, B. (2003). Approaches to equity in policy for lifelong learning. Pridobljenos
http://www.oecd.org/dataoecd/50/16/38692676.pdf
Marjanovič Umek, L., Sočan, G., in Bajc, K. (2007). Vpliv psiholoških dejavni-
kov in izobrazbe staršev na učno uspešnost mladostnikov. Psihološka ob-
zorja, 16(3), 7–48.
Marovič, M. (2010). Romi, socialni kapital ter dileme glede nameščanja rom-
skih otrok v vzgojne zavode. Socialna pedagogika, 14(2), 247–270.
Marovič, M., in Bajželj, B. (2015). Participation – one of the (socio-)pedagogic
educational concepts in the time of postmodernity. V M. Krajnčan (ur.),
Educational sciences in postmodernity (str. 25–46). Herzogenraft: Shaker
Verlag GmbH.
Medveš, Z. (2006). Upoštevanje drugačnosti – korak k šoli enakih možnosti.
Sodobna pedagogika, 57(posebna izdaja), 10–41.
Medvešek, M. (2006). Vloga vzgojno-izobraževalnega sistema v procesu druž-
benega vključevanja/izključevanja potomcev priseljencev v Sloveniji.
Sodobna pedagogika, 57(posebna izdaja), 124–147.
Miketič, A. (2009). Motivacijsko-vedenjski stili učencev osnovne šole. Magistrsko
delo, Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
Nastran Ule, M. (1997). Temelji socialne psihologije. Ljubljana: Znanstveno in
publicistično središče.
Nastran Ule, M. (2000). Socialna psihologija. Ljubljana: Znanstveno in publi-
cistično središče.
165