Page 88 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 88
večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov

Jelen Madruša, M. (2010a). Iskanje poti pri delu z učenci migranti. V A.
Baloh (ur.), Uvajanje rešitev s področja vključevanja migrantov v izved-
bene kurikule (str. 7–19). Koper: Osnovna šola Koper/Scuola elementare
Capodistria.

Jelen Madruša, M. (2010b). Novosti pri vključevanju učencev migrantov. V A.
Baloh (ur.), Uvajanje rešitev s področja vključevanja migrantov v izvedbe-
ne kurikule (str. 69–81). Koper: Osnovna šola Koper/Scuola elementare
Capodistria.

Klinar, P. (2010). Medkulturno komuniciranje v šolskem prostoru. Socialna pe-
dagogika, 14(2), 213–230.

Knaflič, L. (1991). Neslovenski otroci in šola. Jezikovni problemi otrok, ki se ne
šolajo v maternem jeziku. Vzgoja in izobraževanje, 14(2), 38–41.

Knaflič, L. (2010). Pismenost in dvojezičnost. Sodobna pedagogika, 61(2),
280–294.

Knez, M. (2009). Jezikovno vključevanje (in izključevanje) otrok priseljencev.
V M. Stabej (ur.), Infrastruktura slovenščine in slovenistike (str. 197–202).
Ljubljana: Filozofska fakulteta.

Knez, M. (2012). Za koliko slovenščine je prostora v naši šoli? Jezik in slovstvo,
57(3–4), 47–62.

Komac, M., Medvešek, M., in Roter, P. (2007). Pa mi vi povejte, kaj sem???!
Študija o etnični raznolikosti v Mestni občini Ljubljana. Ljubljana:
Fakulteta za družbene vede.

Konvencija o otrokovih pravicah (1989). OZN: Generalna skupščina OZN.
Krek, J., in Vogrinc, J. (2005). Znanje slovenskega jezika kot pogoj šolskega

uspeha učencev iz jezikovno in kulturno različnih ter socialno depri-
viligiranih družin – primer začetnega opismenjevanja romskih otrok.
Sodobna pedagogika, 56(2), 118–139.
Krek, J., in Vogrinc, J. (2011). Izbrani predlogi sistemskih rešitev v šolskem sis-
temu vidika socialne kohezivnosti. V B. Borota, M. Cotič, D. Hozjan in
L. Zenja (ur.), Social cohesion in education (str. 79–93). Horlivka: Horlivka
State Pedagogical Institute for Foreign Languages.
Lesar, I. (2009). Ali formalne rešitve na področju šolanja marginaliziranih
omogočajo uresničevanje ideje inkluzije? Sodobna pedagogika, 60(1),
334–348.
Lesar, I., Čančar, I., in Jug Došler, A. (2012). Učitelji iz Slovenije in Švedske o
poučevanju (novo)priseljenih učencev. Dve domovini/Two Homelands, 36,
59–72.

86
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93