Page 89 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 89
vključevanje pr iseljenskih učencev v slovenski zakonodaji in šolski pr aksi

Magajna, L., Kavkler, M., Čačinovič Vogrinčič, G., Pečjak, S., in Bregar
Golobič, K. (2008). Učne težave v osnovni šoli: koncept dela. Ljubljana:
Zavod Republike Slovenije za šolstvo.

Medveš, Z. (2006). Upoštevanje drugačnosti – korak k šoli enakih možnosti.
Sodobna pedagogika, 57(posebna izdaja), 10–41.

Mikuš Kos, A. (1996). Nevladne organizacije, prostovoljno delo in promocija
zdravja. V E. Kraševec Ravnik (ur.), Varovanje zdravja posebnih družbe-
nih skupin v Sloveniji (str. 25–41). Ljubljana: Inštitut za varovanje zdravja
Republike Slovenije: Slovenska fondacija.

Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja ter napredovanju učencev v os-
novni šoli (2013). Uradni list RS, št. 52/2013.  Pridobljeno 16. 10. 2013 s http://
www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlurid=20131988

Resolucija o nacionalnem programu za jezikovno politiko 2014–2018. Pridobljeno
16. 10. 2013, s http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=RESO91

Sinjur, A. (2010). Učenci z imigrantskim ozadjem – politike in praksa učen-
ja maternega jezika učencev imigrantov v nekaterih državah EU. Educa,
19(3–4), 59–69.

Skubic Ermenc, K. (2007). Interkulturnost v učnih načrtih slovenske osnovne
šole. Pedagoška obzorja, 22(1–2), 128–135.

Skubic Ermenc, K. (2010a). Slovenska strategija vključevanja učencev migran-
tov v izobraževanje v kontekstu evropske izobraževalne politike. V N.
Ličen (ur.), Kulture v dialogu (str. 79−89). Maribor: Grafiti Studio.

Skubic Ermenc, K. (2010b). Med posebnimi pravicami in načelom medkultur-
nosti. Sodobna pedagogika, 61(2), 268−279.

Strategija vključevanja otrok, učencev in dijakov migrantov v sistem vzgoje
in izobraževanja v Republiki Sloveniji (2007). Pridobljeno s http://www.
mizks.gov.si/fileadmin/mizks.gov.si/pageuploads/podrocje/os/devetletka/
program_drugo/Smernice_izobr_otrok_tujcev_v_vrtcih

Tatković, N. (2001). Vzgoja za medkulturnost: usposabljanje za življenje v mul-
tikulturni družbi. Andragoška spoznanja, 7(2), 24–30.

UstavaSocialističnefederativnerepublikeJugoslavije.(1974).Odnosivfederacijiter
pravice in dolžnosti federacije. Pridobljeno s http://sl.wikisource.org/wiki/
Ustava_Socialisti%C4%8Dne_federativne_republike_Jugoslavije_(1974)/
Odnosi_v_federaciji_ter_pravice_in_dol%C5%BEnosti_federacije

Vezovnik, A. (2013). Children whose first language is not Slovenian in the
Slovenian educational system: A critical analysis of normalisation.
Annales, Series historia et sociologia, 23(2), 303–316.

87
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94