Page 32 - Faganel, Armand, in Vera Fois. 2018. Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 32
ajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke

zunanji in notranji udeleženci do organizacije (Hsu 2005), in nima speci-
fičnih setov pravil in lastnosti (Hsu in Hannan 2005), na trgu ne bo mog-
lo preživeti.

Preglednica 5: Korporativna identiteta

Schultz in de Chernatony Ko govorimo o identiteti, govorimo o setu korporativnih vrednot, viziji, prepričanjih in
2002; Balmer in Gray 2003 oblikovanju, ki so vgrajeni v korporativno znamko z verbalnimi in vizualnimi znaki, ki
nakazujejo določeno poslovno vedenje

Monfort, Sebastián in Korporativno identiteto predstavljajo različni simboli, logotipi, barve, vonjave, glasba,
López 2015, 31 ki spodbuja spomin na obljube identitete znamke.

Monfort, Sebastián in Na kratko, identiteta je to, kar podjetje govori o sebi.
López 2015

32 Albert in Whetten 1985 Identiteta je temeljni konstrukt.

Corley 2004 po Ashforth, Identiteta opisuje bistvo nečesa (kdo sem kot posameznik, kdo smo kot skupnost) ne
Rogers in Corley 2010 glede na to, ali odraža objektivno realnost ali subjektivni konstrukt.

Kot vidimo, je vsem opredelitvam skupno, da so temelj obstoja or-
ganizacije, podjetja, identitete, ki morajo biti jasno opredeljene in tako
usmerjati vse udeležence. Brez identitete podjetje ne le ne more napredo-
vati, temveč ne more niti obstajati.

Identiteta zaposlenih

Preglednica 6: Ključni koncepti poklicne identitete

Avtor Koncept

Ibarra idr. (1999) Poklicna identiteta je posameznikova samoopredelitev za člana poklicne-
ga združenja.

Identiteta zagotavlja definicijo sebe v vlogi in vključuje cilje, vrednote, pre-
Ashforth, Rogers in Corley (2010, 6) pričanja, norme, stile sodelovanja, časovne opredelitve, ki so tipično pov-

ezani z vlogo.

Sherwood (1965) Samoidentiteta je definirana kot celota samoatributov osebe v danem tre-
nutku v času.

Sherwood (1965) Samoidentiteta je določena z odnosi z drugimi.

Pratt, Rockmann in Kaufmann Identifikacija vključuje spremembo identitete.
(2006, 235)

Balmer in Gray (2003) Ko govorimo o korporativni identiteti, se nanašamo na set korporativnih
vrednot, vizijo, verovanje in oblikovanje.

Prav tako kot je pomembna korporativna identiteta, je pomembna
tudi identiteta zaposlenih oziroma individualna/poklicna identiteta. Iz
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37