Page 30 - Faganel, Armand, in Vera Fois. 2018. Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 30
Dizajnerska kultura in nagrada za oblikovalske dosežke

in kulturo, predvsem pa ni več metafora za tehnologijo in jezik, ki posta-
jata dva ločena svetova, namesto dva svetova v enem. Še več, gre za druž-
bo spektakla, kot jo poimenuje Debord (2008).

Kritike oblikovanja torej kažejo oblikovanje kot orodje za ustvarjanje
družbe spektakla, kot ji pravi Debord (2008). Pri tem se pojavi vprašanje,
ali je takšno »spektakularno« oblikovanje posledica slabega razumeva-
nje oblikovanja ali je morda namerno nerazumevanje pripeljalo do tega.
Ob prebiranju literature s področja dizajn managementa je videti, da ima-
jo avtorji globok uvid v opredelitev in pomen oblikovanja, vendar je po-
tem praktična izpeljava nedodelana in površna. Findeli (2001) pravi, da
»mora biti oblikovanje ne poklic, temveč način« delovanja.

30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35