Page 22 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 22
ja Čotar Konrad

Krajnc, Radovan. 2018. »Model DigComEdu: slovenska verzija prevoda modela
in samoevalvacijskega vprašalnika, ki je bil preveden v okviru projekta Ino-
vativna učna okolja podprta z IKT.« Zavod Republike Slovenije za šolstvo,
Maribor.

MIZŠ. 2016. »Strateške usmeritve nadaljnjega uvajanja IKT v slovenske VIZ do
leta 2020.« Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, Ljubljana.

———. 2017. »Analiza področja za izvedbo javnega razpisa Inovativne in pro-
žne oblike poučevanja in učenja v pedagoških študijskih programih.« Mi-
nistrstvo za šolstvo, znanost in šport, Ljubljana.

Ploj Virtič, Mateja, in Mateja Pšunder. 2014. »Innovative Pedagogy: Developing
of Pupils’ Competencies through the Use of Modern Technologies in the
Classroom.« Predstavljeno na International Scientific Conference on Dis-
tance Learning in Applied Informatics, Štúrovo, 5.–7. maj.

»Pot do e-kompetentnosti.« 2012. Bilten E-šolstva, št. 7. http://projekt.sio.si/
wpcontent/uploads/sites/8/2015/01/E-solstvo_pot_do_e-kompet
_BILTEN_2012_final_web_pot_do_ekomp.pdf

Rutar, Sonja. 2013. Poti do participacije otrok v vzgoji. Koper: Annales.
Somekh, Bridget. 2008. »Factors Affecting Teacher’s Pedagogical Adoption of

ICT.« V International Handbook of Information Technology in Primary and Se-
condary Education, ur. Joke Voogt in Gerald Knezek, 449–460. Springer In-
ternational Handbook of Information Technology in Primary and Secon-
dary Education 20. Berlin: Springer.

20
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27