Page 30 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 30
Sonja Čotar Konrad

28
Preglednica 1 Vključenost IKT-vsebin v dodiplomske pedagoške študijske programe na UP PEF

Postavka PV RP EV/PED

Prisotnosti IKT-vsebin v ciljih pedago- Uporaba IKT pri pouku oz. razvijanje Uporaba IKT pri pouku oz. razvijanje Uporaba IKT pri vzgojno-
informacijske pismenosti pri učencih. izobraževalnem delu.
ških študijskih programov informacijske pismenosti pri otrocih. Izobraževalna tehnologija
Vzgoja z mediji in za medije; Mediji
Predmeti z IKT-vsebinami v okviru Izobraževalna tehnologija Slovenski jezik 1; Družboslovje 1; pri delu z otroki s težavami v socialni
posameznih pedagoških programov Vokalno-instrumentalni pouk; Antro- integraciji.
pološka kineziologija; Naravoslovje 2;
Prisotnost IKT-vsebin znotraj drugih Zgodnje učenje družboslovja; Zgo- Didaktika slovenščine 2. Pedagoško raziskovanje; Sodobno
predmetov na pedagoških študijskih dnje učenje slovenščine; Jezikovne umetniško izražanje (izb.); Organiza-
programih dejavnosti v vrtcu; Pedagoško razi- cija v izobraževanju.
skovanje; Tehniške dejavnosti (izb.);
Sporazumevanje in mediji v sodobni
družbi.

Opombe Naslovi stolpcev: PV – Predšolska vzgoja, RP – Razredni pouk, EV/PED – Edukacijske vede/Pedagogika. Dodiplomski študijskih programi niso
pedagoški študijski programi na UP FHŠ, zato tam analize nismo izvedli.

Preglednica 2 Vključenost IKT-vsebin v podiplomske pedagoške študijske programe na UP PEF

Postavka ZU RP IP IORK

Prisotnosti IKT-vsebin v ciljih Uporaba IKT pri vzgojno- Usposobljenost za e- Uporaba IKT pri pouku oz. Razvijanje sposobnosti upo-
pedagoških študijskih pro- izobraževalnem delu. kompetence in uporaba IKT razvijanje informacijske pi- rabe inovativnih metod, teh-
gramov oz. razvijanje informacijske smenosti pri učencih. nik in oblik poučevanja za
pismenosti pri učencih. specifične učne skupine.
Predmeti z IKT-vsebinami v Video in modeliranje vizual- Raziskovanje inkluzije; Upo-
okviru posameznih pedago- nih informacij (izb.) IKT podprta učna okolja (izb.) raba računalnika pri pouku IKT v izobraževanju odraslih
ških programov otrok s posebnimi potrebami (izb.); Inovativnost in kreativ-
(izb.); Tehnika in tehnologija na produkcija multimedijskih
kot podpora inkluziji (izb.). vsebin (izb.).

Nadaljevanje na naslednji strani
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35