Page 31 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 31
glednica 2 Nadaljevanje s prejšnje strani
Postavka ZU RP IP IORK
Prisotnost IKT-vsebin znotraj Zunanje – terensko pouče- Družboslovje, igra in teren- Metoda dela s slepimi in sla- Didaktika izobraževanja odraslih;
drugih predmetov v peda- bovidnimi (obvezni pred- Andragogika ciljnih skupin; Ak-
goških študijskih programih vanje družboslovja; Interpre- sko delo (izb.); Astronomska met); Metode dela z otroki z cijsko raziskovanje; Učna okolja
različnimi motnjami. formalnega in nefor. učenja od-
tacija in izražanje v umetno- opazovanja nebesnih objek- raslih; Likovno izražanje in oblik.
(izb.); Novi mediji kot ustvarjalni
sti (izb.); Otrokov socialni ra- tov in pojavov (izb.); Prome- pri. (izb.); Projektni management
v izobraževanju (izb.).
zvoj (izb.). tna vzgoja (izb.); Promoci-
ja zdravja pri mladostnikih
(izb.).
Opombe Naslovi stolpcev: ZU – Zgodnje učenje, RP – Razredni pouk, IP – Inkluzivna pedagogika, IORK – Izobraževanje odraslih in razvoj kariere, izb. – predmet
se izvaja zgolj kot izbirni predmet, ** predmeta sta splošna pedagoška predmeta, ki sta enaka za vse navedene pedagoške smeri podiplomskih študijskih
programov na UP FHŠ.
Preglednica 3 Vključenost IKT-vsebin v podiplomske pedagoške študijske programe na UP FHŠ
Italijanščina Geografija Zgodovina Slovenščina
Analiza učnih načrtov glede prisotnosti IKT-vsebin
Prisotnosti IKT-vsebin v ciljih × × × ×
pedagoških študijskih pro-29
gramov × × ×
Predmeti z IKT-vsebinami v × Pedagoško raziskovanje;* Pedagoško raziskovanje;* Pedagoško razisk.;* Vodenje ra-
okviru posameznih pedago- Vodenje razreda;* Didaktika Vodenje razreda;* Didaktika zreda;* Didaktika slovenščine;
ških programov geografije 1; Zunanje teren- zgodovine II. Sodobna dram. in gledališče; Dig.
sko poučevanje geografije. besedila (izr); Fenomen. branja.
Prisotnost IKT-vsebin znotraj Pedagoško raziskovanje;*
drugih predmetov v peda- Vodenje razreda;* Didaktika
goških študijskih programih italijanskega jezika; Didakti-
ka strokovnih jezikov.
Opombe Naslovi stolpcev: ZU – Zgodnje učenje, RP – Razredni pouk, IP – Inkluzivna pedagogika, IORK – Izobraževanje odraslih in razvoj kariere, izb. – predmet
se izvaja zgolj kot izbirni predmet, × – podatki niso dostopni, * predmeta sta splošna pedagoška predmeta, ki sta enaka za vse navedene pedagoške smeri
podiplomskih študijskih programov na UP FHŠ.
Postavka ZU RP IP IORK
Prisotnost IKT-vsebin znotraj Zunanje – terensko pouče- Družboslovje, igra in teren- Metoda dela s slepimi in sla- Didaktika izobraževanja odraslih;
drugih predmetov v peda- bovidnimi (obvezni pred- Andragogika ciljnih skupin; Ak-
goških študijskih programih vanje družboslovja; Interpre- sko delo (izb.); Astronomska met); Metode dela z otroki z cijsko raziskovanje; Učna okolja
različnimi motnjami. formalnega in nefor. učenja od-
tacija in izražanje v umetno- opazovanja nebesnih objek- raslih; Likovno izražanje in oblik.
(izb.); Novi mediji kot ustvarjalni
sti (izb.); Otrokov socialni ra- tov in pojavov (izb.); Prome- pri. (izb.); Projektni management
v izobraževanju (izb.).
zvoj (izb.). tna vzgoja (izb.); Promoci-
ja zdravja pri mladostnikih
(izb.).
Opombe Naslovi stolpcev: ZU – Zgodnje učenje, RP – Razredni pouk, IP – Inkluzivna pedagogika, IORK – Izobraževanje odraslih in razvoj kariere, izb. – predmet
se izvaja zgolj kot izbirni predmet, ** predmeta sta splošna pedagoška predmeta, ki sta enaka za vse navedene pedagoške smeri podiplomskih študijskih
programov na UP FHŠ.
Preglednica 3 Vključenost IKT-vsebin v podiplomske pedagoške študijske programe na UP FHŠ
Italijanščina Geografija Zgodovina Slovenščina
Analiza učnih načrtov glede prisotnosti IKT-vsebin
Prisotnosti IKT-vsebin v ciljih × × × ×
pedagoških študijskih pro-29
gramov × × ×
Predmeti z IKT-vsebinami v × Pedagoško raziskovanje;* Pedagoško raziskovanje;* Pedagoško razisk.;* Vodenje ra-
okviru posameznih pedago- Vodenje razreda;* Didaktika Vodenje razreda;* Didaktika zreda;* Didaktika slovenščine;
ških programov geografije 1; Zunanje teren- zgodovine II. Sodobna dram. in gledališče; Dig.
sko poučevanje geografije. besedila (izr); Fenomen. branja.
Prisotnost IKT-vsebin znotraj Pedagoško raziskovanje;*
drugih predmetov v peda- Vodenje razreda;* Didaktika
goških študijskih programih italijanskega jezika; Didakti-
ka strokovnih jezikov.
Opombe Naslovi stolpcev: ZU – Zgodnje učenje, RP – Razredni pouk, IP – Inkluzivna pedagogika, IORK – Izobraževanje odraslih in razvoj kariere, izb. – predmet
se izvaja zgolj kot izbirni predmet, × – podatki niso dostopni, * predmeta sta splošna pedagoška predmeta, ki sta enaka za vse navedene pedagoške smeri
podiplomskih študijskih programov na UP FHŠ.