Page 92 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 92
bara Baloh

Bešter Turk, Marja. 2011. »Sporazumevalna zmožnost – eden izmed temeljnih
ciljev pouka slovenščine.« Jezik in slovstvo 56 (3–4): 111–128.

Blažič, Marjan, ur. 1995. Izbrana poglavja iz didaktike. Novo mesto: Pedagoška
obzorja.

Chomsky, Noam. 1965. Aspects of Theory of Syntax. Cambridge MA: MIT Press.
Halliday, Michael. 1997. An Introduction to Functional Grammar. 2. izd. London:

Edward Arnold.
Ivšek, Milena. 2009. »Ali lahko govorimo o ključnih kompetencah v vrtcu?« V

Spodbujanje otrokovih kompetenc v vrtcu, 21–29. Ljubljana: Zavod Republi-
ke Slovenije za šolstvo.
Kordigel, M. 2000. Mladinska literatura, otroci in učitelji. Ljubljana: Zavod Repu-
blike Slovenije za šolstvo.
Kress, Gunther R., in Theo Van Leeuwen. 1996. Reading Images: The Grammar of
Visual Design. London in New York: Routledge.
Miklavčič, Mojca, in Andreja Barle Lakota, ur. 2014. Za dvig bralne pismenosti:
zbornik prispevkov strokovnega tematskega razgovora na Ministrstvu za iz-
obraževanje, znanost in šport. Ljubljana: Ministrstvo za izobraževanje, zna-
nost in šport.
Križaj Ortar, Martina. 2000. »Razvijanje sporazumevalnih zmožnosti v 1. triletju
osnovne šole, še posebej v 1. razredu.« V Slovenščina v 1. triletju devetletne
osnovne šole, 11–40. Trzin: Izolit.
Krakar Vogel, Boža. 1991. Skice za književno didaktiko. Ljubljana: Zavod Republi-
ke Slovenije za šolstvo.
Kroflič, Robi. 2001. »Temeljne predpostavke, načela in cilji kurikula za vrtce.« V
Otrok v vrtcu: priročnik h kurikulu za vrtce, ur. Barica Marjanovič Umek, 7–26.
Maribor: Obzorja.
Kunst Gnamuš, Olga. 1983. Govorno dejanje – družbeno dejanje: komunikacijski
model jezikovne vzgoje. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Marentič Požarnik, Barica. 2000. Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: Državna
založba Slovenije.
Marjanovič Umek, Ljubica, ur. 2001. Otrok v vrtcu: priročnik h Kurikulu za vrtce.
Maribor: Založba Obzorja.
Medved Udovič, Vida. 2000. Igra videza: teoretična izhodišča branja dramskih
besedil v osnovni šoli. Ljubljana: Rokus.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 1999. Kurikulum za vrtce: predšolska vzgoja v vrt-
cih. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
Ministrstvo za šolstvo in šport. 2011. Program osnovna šola: slovenščina; učni na-
črt. Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport in Zavod Republike Slovenije
za šolstvo.
Pečjak, Sonja. 1999. Osnove psihologije branja: spiralni model kot oblika razvija-
nja bralnih sposobnosti učencev. Ljubljana: Filozofska fakulteta.

90
   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97