Page 131 - Kerma, Simon. 2018. Vinski turizem z geografskim poreklom. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 131
Vinskoturistična regija Slovenska Istra
131
Slika 34: Istrska vinska turistična cesta v promocijski zloženki (vir: Projektni svet Istrske
VTC 2000 po Požar 2002).
budo so sprejele vse tri občine in istega leta je začel delovati Projektni svet
Istrske vinske ceste ter začel pripravljati formalne podlage za izvedbo pro-
jekta in finančno konstrukcijo. Projektni svet, sestavljen iz predstavnikov
vseh treh občin, strokovnih in drugih organizacij, povezanih z vinogra-
dništvom in s turizmom, je določil vsebinski okvir delovanja in določil
tudi natančne pogoje za posamezne nosilce ponudbe (Ferletič 2000b).
Kmalu po otvoritvi Istrske VTC, ki zaradi konfiguracije terena in
raznolikosti območja ni mogla biti speljana po neki krožni trasi (razde-
ljena je bila na odcepe in krake), je bilo nanjo priključenih kar 71 ponu-
dnikov z raznovrstno ponudbo. Med njimi jih je »le« 43 ponujalo svoje
odprto ali stekleničeno vino (Požar 2002). Zelo dobro zastavljen projekt,
ki je imel širšo podporo lokalne skupnosti in lepe obete, se je promoviral
s svojo spletno stranjo (ta je zdaj že nekaj let ukinjena), z zloženko in ze-
mljevidom (glej sliko spodaj), z označevalnimi tablami in usmerjevalnimi
oznakami z ličnim zaščitnim znakom VTC, pa je dokaj hitro zašel v kri-
zo. Prišlo je do slabe koordiniranosti med občinami in posledičnega pro-
blema skrbništva, zmanjkalo je pobud s strani vinarjev in drugih ponu-
dnikov na VTC. Svoje so prispevale pomanjkljiva in ponekod zelo slaba
131
Slika 34: Istrska vinska turistična cesta v promocijski zloženki (vir: Projektni svet Istrske
VTC 2000 po Požar 2002).
budo so sprejele vse tri občine in istega leta je začel delovati Projektni svet
Istrske vinske ceste ter začel pripravljati formalne podlage za izvedbo pro-
jekta in finančno konstrukcijo. Projektni svet, sestavljen iz predstavnikov
vseh treh občin, strokovnih in drugih organizacij, povezanih z vinogra-
dništvom in s turizmom, je določil vsebinski okvir delovanja in določil
tudi natančne pogoje za posamezne nosilce ponudbe (Ferletič 2000b).
Kmalu po otvoritvi Istrske VTC, ki zaradi konfiguracije terena in
raznolikosti območja ni mogla biti speljana po neki krožni trasi (razde-
ljena je bila na odcepe in krake), je bilo nanjo priključenih kar 71 ponu-
dnikov z raznovrstno ponudbo. Med njimi jih je »le« 43 ponujalo svoje
odprto ali stekleničeno vino (Požar 2002). Zelo dobro zastavljen projekt,
ki je imel širšo podporo lokalne skupnosti in lepe obete, se je promoviral
s svojo spletno stranjo (ta je zdaj že nekaj let ukinjena), z zloženko in ze-
mljevidom (glej sliko spodaj), z označevalnimi tablami in usmerjevalnimi
oznakami z ličnim zaščitnim znakom VTC, pa je dokaj hitro zašel v kri-
zo. Prišlo je do slabe koordiniranosti med občinami in posledičnega pro-
blema skrbništva, zmanjkalo je pobud s strani vinarjev in drugih ponu-
dnikov na VTC. Svoje so prispevale pomanjkljiva in ponekod zelo slaba