Page 37 - Kerma, Simon. 2018. Vinski turizem z geografskim poreklom. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 37
Vinske regije po svetu in pri nas

37

Sliki 4 in 5: Vinogradniška pokrajina v Šampanji (zgoraj) in degustacija šampanjcev na
posesti Nowack (fotografiji: Simon Kerma, 24. 7. 2013).

ki odpirajo vrata za javnost, prav tako število vinskih cest in s tem pove-
zana turistična infrastruktura. Vinske kleti uporabljajo dva osnovna stra-
teška pristopa za razvoj vinskoturistične infrastrukture in privlačnosti za
turiste: a) precejšnja vlaganja v vinske muzeje, raziskovalne centre, ume-
tniške galerije in razstavne (prireditvene) prostore, vinske poti, restavra-
cije in namestitvene obrate; b) kreiranje neformalnih mrež vinskih zdru-
ženj, konzorcijev in klubov, katerih skupno delo je usmerjeno v razvoj
vinskega turizma, ter povezan nastop in promocija na turističnem trgu.
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42