Page 95 - Kukanja, Marko (ur.). 2019. Trajnostno upravljanje s turistično destinacijo Mediteranska Slovenija. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 95
Družbena odgovornost 95

Obalnimi galerijami. Gledamo malo na to. Predvsem v tem ho-
telu je pomemben ta kulturni vidik, saj smo v neposredni bližini
Pirana. Tudi z društvom Anbot smo že sodelovali pri dolocˇenih
projektih. Z Morigenosom se povezujemo glede morja in delfi-
nov. [Predstavnica hotela 2]

Zaznati je mogocˇe tudi humanitarne pobude, ki jih lahko umesti-
mo v kontekst socialnega turizma, kot npr. sodelovanje pri organiza-
ciji letovanja za socialno ranljive družine. V spodnjem primeru je bil
izpostavljen tudi eticˇni vidik, vprašanje eticˇnosti uporabe tovrstnih
akcij v promocijske namene.

Ja, ja. Ampak s tem se ne hvalimo toliko. Je obcˇutljiva tema. Kje
je zdaj tista meja, da se boš pohvalil. [. . .] Potem smo se skupaj
odlocˇili za Zvezo prijateljev mladine, tako da peljemo družine
za Pomežik soncu. Lani smo tri družine pripeljali sem. In potem
punce iz marketinga, »gremo jih slikat«. Ampak ne gre, ne de-
lamo tega zaradi lastne promocije, da bi bili boljši. To narediš
iz altruisticˇnega [vzgiba], pomagaš neki organizaciji. Na njihovo
pobudo pa ja. Ena družina je napisala zelo prijazno pismo, in cˇe
bi želeli ali pa dovolili objavo, to potem damo. Da pa bi jih v to
silili . . . [Predstavnica hotela 2]

Iz okolja prihaja veliko pobud, prošenj po podpori dolocˇenih de-
javnosti. Izpostavljeno je bilo, da hoteli podprejo tiste, ki se vsebin-
sko skladajo s smernicami njihovega delovanja.

Ja, seveda podpiramo. Seveda v mejah, ki jih lahko nadzoruje-
mo. Morate vedeti, da je teh želja, interesov veliko. Dogodkov je v
tem prostoru ogromno, zato je treba narediti izbor, kaj podpirati
in cˇesa ne. Pri tem sledimo usmeritvam, ki smo si jih zadali, tako
da smo aktivno udeleženi, ne pa povsod. [. . .] Ja, moram recˇi, da
zelo [razlicˇno]: športno-turisticˇne projekte podpiramo bolj, kul-
turne pa malo manj. Tako je zato, ker je v Portorožu res dobre
kulture manj kot v Piranu. Pritiskov je pa ogromno. In vsak, ki bi
želel nekaj izpeljati, se obrne tudi na nas. Težko je selekcionirati.
[Predstavnica hotela 3]

Pomembno besedo pri tem imajo vodilni managerji.

[. . .] Dve leti je, odkar imamo predsednika uprave, odkar je pri-
šel. Sem ga vprašala, kakšna je njegova vizija družbene odgovor-
nosti. Na takih letnih pogovorih se pogovorimo, v katero smer
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100