Page 103 - Gošnik, Dušan. 2019. Management temeljnih procesov: instrumentalni in interesni vpliv na uspešnost podjetij. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 103
Rezultati osrednje empirične raziskave 103

note, potrebe, pričakovanja in vrednost izdelkov/storitev za kupce pri do-
seganju ciljev podjetja. Pozitivno povezavo prve trditve urejanja in četrte tr-
ditve povezovanja, ki se glasi »Z udeleženci smo povezani na način, ki nam
omogoča hitro komuniciranje in odzivanje na spremembe«, lahko uteme-
ljimo s tem, da se vsako podjetje odziva na spremembe v okolju (kupci, kon-
kurenti, tehnologija, dobavitelji), kar smo opisali v predhodnih poglavjih.
Vsako podjetje pa tudi sproža spremembe v okolju. Prilagajanje podjetja na
spremembe v luči našega obravnavanega problema pomeni predvsem pri-
lagajanje na področju procesov. Konkurenčnost izdelkov na trgu ima svo-
je korenine v konkurenčnosti procesov v podjetju (procesi nabave, razvo-
ja, proizvodnje/izvajanja storitev, trženja). Bolj ko bomo v podjetju želeli
biti odzivni na spremembe v okolju, bolj povezano bomo morali sodelova-
ti z dobavitelji, zunanjimi izvajalci, zaposlenimi, s kupci, partnerji in z dru-
gimi udeleženci.

Interesni vidik oraniziranja – področje »povezovanje«

Preglednica 30: Področje »povezovanje« – povezanost med trditvami

Spremembe te­ Udeležence (do­ Pri spremembah Udeleženci (do­
meljnega pro­cesa bavitelje, zapos­
razvijamo s po­ lene, kupce) pri temeljnega proce­ bavitelji, zaposle­
močjo povezo­ spremembah te­
vanja udeležencev meljnega procesa sa smo udeleženci ni, kupci) smo po­
povezujemo s po­
(dobaviteljev, močjo projektne­ povezani na način, vezani na način, ki
zaposlenih, kup­ ga načina dela.
ki nam omogoča nam omogoča hit­
cev). 1,000
ustvarjanje čim ro komuniciran­
1,000 0,701
večje vrednosti za je in odzivanje na
0,703 0,601
kupca. spremembe.
0,729
Spremembe temeljnega pro­ 1,000
cesa razvijamo s pomoč­ 0,638 0,716 1,000
jo povezovanja udeležencev
(dobaviteljev, zaposlenih,
kupcev).

Udeležence pri spremem­
bah temeljnega procesa po­
vezujemo s pomočjo projek­
tnega načina dela.

Pri spremembah temeljne­
ga procesa smo udeležen­
ci povezani na način, ki nam
omogoča ustvarjanje čim
večje vrednosti za kupca.

Udeleženci smo povezani na
način, ki nam omogoča hitro
komuniciranje in odzivanje
na spremembe.

Determinanta = 0,091
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108