Page 285 - Stati inu obstati, revija za vprašanja protestantizma, letnik VIII (2012), številka 15-16, ISSN 1408-8363
P. 285
CVETKA HED@ET TÓTH

samo v svojem spoznanju. Bog je per definitionem neopredeljiv, ne-
omejen: dobesedno nevidna, neizmerna, nedoumljiva, neskončna
resničnost. Ni kakšna višja dimenzija naše večdimenzionalne res-
ničnosti, temveč dimenzija neskončno, ki je prikrito navzoča v vsem
našem vsakdanjem računanju, tudi če je ne upoštevamo, razen v
infinitezimalnem računu, ki pa, kot je znano, sodi k višji mate-
matiki.«70 V naši moči pa je, da odločamo o drugi dejavni resnici
našega življenja v času med našim rojstvom in smrtjo, in ta resnica
in odločitev zanjo je vedno etična, konkretna in dejavna. Po Hansu
Küngu človeštvo zanjo vsekakor premore določen, očitno prepo-
znaven in vsem nam, ljudem, dosegljiv minimum. Najbolj osebno
zavezujoča je za Künga »brezpogojna odgovornost« in ta »je vedno
človeška avtoriteta«, nobena druga avtoriteta, tudi ne institucio-
nalna, zato kljub temu, da je teolog in religiozen, poudarja, da
tistemu, ki priznava svetovni etos, ni treba verovati v Boga ali biti
kristjan, kakršen je on sam.

70 Hans Küng: Credo. Apostolska veroizpoved – razlaga vere za naš čas, str. 19.

283
   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290