Page 119 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 119

Slika 2
           Lea Kranjc s svojim učiteljem klarineta, prof. Aleksandrom Miklavcem

































           jejo posamezne instrumente in so zaposleni v Glasbeni šoli Vinka Vodopivca   Loredana Sajovic ◆ IZZIVI ENAKIH MOŽOSTI GLASBENEGA IZOBRAŽEVANJA OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI
           Ajdovščina, združili znanja za uspešno poučevanje tube, flavte, harmonike in
           klarineta učencev iz CIRIUS Vipava.


           Zakaj model ZDRUŽEVANJA ZNANJ za glasbeno izobraževanje
           v CIRIUS Vipava


           Razlogi so bili vezani na mojo učiteljsko prakso v CIRIUS-u in na spoznanja,
           da imajo učenci v tem delu predvsem mojo odgovornost, voljo in možnosti, ki
           jih bom zanje poiskala kot glasbeni pedagog. Sistemske ureditve, da bi kot ot-
           roci s posebnimi potrebami obiskovali pouk inštrumenta, ni bilo in je tudi da-
           nes še ni, tako znotraj specialnopedagoške prakse kot znotraj glasbenega šol-
           stva. Ostajamo le pri osnovni zakonski zavezi, da imajo vsi otroci pravico do
           izobraževanja. Vrata v glasbeno šolstvo so otrokom s posebnimi potrebami le
           priprta, vključevanje je večinoma odvisno od vodstev glasbenih šol in njihovih
           internih ureditev. Uspešnejše pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami so
           zasebne glasbene šole, ki lahko s svojimi pozitivnimi izkušnjami uspešno pod-
           pirajo idejo inkluzije.

                                                                           119
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124