Page 119 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo, letnik 20, zvezek 40 ◆ The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, volume 20, issue 40
P. 119
Slika 2
Lea Kranjc s svojim učiteljem klarineta, prof. Aleksandrom Miklavcem
jejo posamezne instrumente in so zaposleni v Glasbeni šoli Vinka Vodopivca Loredana Sajovic ◆ IZZIVI ENAKIH MOŽOSTI GLASBENEGA IZOBRAŽEVANJA OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI
Ajdovščina, združili znanja za uspešno poučevanje tube, flavte, harmonike in
klarineta učencev iz CIRIUS Vipava.
Zakaj model ZDRUŽEVANJA ZNANJ za glasbeno izobraževanje
v CIRIUS Vipava
Razlogi so bili vezani na mojo učiteljsko prakso v CIRIUS-u in na spoznanja,
da imajo učenci v tem delu predvsem mojo odgovornost, voljo in možnosti, ki
jih bom zanje poiskala kot glasbeni pedagog. Sistemske ureditve, da bi kot ot-
roci s posebnimi potrebami obiskovali pouk inštrumenta, ni bilo in je tudi da-
nes še ni, tako znotraj specialnopedagoške prakse kot znotraj glasbenega šol-
stva. Ostajamo le pri osnovni zakonski zavezi, da imajo vsi otroci pravico do
izobraževanja. Vrata v glasbeno šolstvo so otrokom s posebnimi potrebami le
priprta, vključevanje je večinoma odvisno od vodstev glasbenih šol in njihovih
internih ureditev. Uspešnejše pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami so
zasebne glasbene šole, ki lahko s svojimi pozitivnimi izkušnjami uspešno pod-
pirajo idejo inkluzije.
119