Page 41 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani
P. 41
Slika 1
Zgradba operete glede na zastopanost različnih zasedb in inštrumentalnih
skupin [Prosimo, da nam posredujete izvirno tabelo ali pa sliko v vektorskem
formatu]
Naslov dela Zasedba
“Uvertura” ………………………………………………………………
“Ženska drži 3 vogale pri hiši” ………………………………………………………………
“Red in denar” ………………………………………………………………
“Predigra violina” ………………………………………………………………
“Violina (arija)” ………………………………………………………………
“Otroci in Ninika ………………………………………………………………
(Nam je pa vadenje…)” Miha Nahtigal ◆ KOMPOZICIJSKI PROCES USTVARJANJA MLADINSKE OPERETE V 21. STOLETJU
“Solo violina” ………………………………………………………………
“Arija za Stradivarija” ………………………………………………………………
“Čarobna glasba (V skrivni pisavi)” ………………………………………………………………
“Z glasbenikom je najlepše biti par” ………………………………………………………………
“Predigra Mozart” ………………………………………………………………
“Moji stari všeč je Mozart” ………………………………………………………………
“Poigra Mozart” ………………………………………………………………
“Na vse strani sveta” ………………………………………………………………
“Znašla sem se na brezpotju ………………………………………………………………
in v temi”
“Finale” ………………………………………………………………
Prevladujoče inštrumentalne skupine:
……. – Skupine so približno enakomerno zastopane,
……. – Prevladujejo pihala, trobila in tolkala,
……. – Prevladujejo godala
Zasedba:
……. – Inštrumental, ……. – Solo tenor,
……. – Otroški zbor, ……. – »Narodnozabavne« baletke,
……. – Solo otroški sopran, ……. – »Klasične« baletke,
……. – Solo violina, ……. – »Rap«
……. – Solo sopran,
……. – Solo bariton,
41