Page 110 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 110
liza kariernega razvoja v vzgoji in izobraževanju

Preglednica 7.23 Mnenje strokovnih delavcev o prenosu izkušenj starejših strokovnih
delavcev na mlajše strokovne delavce glede na starost

Starost Da Ne Skupaj
f f () f f () f f ()

– let  ,  ,  ,
– let
– let  ,  ,  ,
– let
– let  ,  ,  ,
– let
– let  ,  ,  ,
– let
– let  ,  ,  ,
> let
Skupaj  ,  ,  ,

 ,  ,  ,

 ,  ,  ,

 ,  ,  ,

 ,  ,  ,

 ,  ,  ,

Preglednica 7.24 Mnenje strokovnih delavcev o prenosu izkušenj starejših strokovnih
delavcev na mlajše strokovne delavce glede na mesto zaposlitve

Mesto zaposlitve Da Ne Skupaj

f f () f f () f f ()

Ravnatelj/-ica  ,  ,  ,
Pomočnik/-ica ravnatelja/-ice
Pomočnik/-ca vzgojitelja/-ice  ,  ,  ,
Vzgojitelj/-ica
Učitelj/-ica  ,  ,  ,
Svetovalni/-a delavcev/-ka
Knjižničar/-ka  ,  ,  ,
Računalnikar/-ica
Laborant/-ka  ,  ,  ,
Drugo
Skupaj  ,  ,  ,

 ,  ,  ,

 ,  ,  ,

 ,  ,  ,

 ,  ,  ,

 ,  ,  ,

Nižji delež nestrinjanja je mogoče zaznati med strokovnimi delavci, starimi
med 20 in 24 let (25 ) ter med 30 in 34 let (53,3 ).

Podatki v preglednici 7.24 kažejo, da so predvsem ravnatelji tisti, ki menijo,
da v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu ni na ustrezen način po-
skrbljeno za aktivno staranje strokovnih delavcev. Kar 85,7  ravnateljev je na

108
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115