Page 119 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 119
Analiza odgovorov strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju o kariernem razvoju
Preglednica 7.31 Razlike v mnenju strokovnih delavcev o ustreznem načinu uvajanja
mlajših strokovnih delavcev v pridobivanje prvih delovnih izkušenj
glede na mesto zaposlitve
Mesto zaposlitve Da Ne Skupaj
f f () f f () f f ()
Ravnatelj/-ica , , ,
Pomočnik/-ica ravnatelja/-ice , , ,
Pomočnik/-ca vzgojitelja/-ice , , ,
Vzgojitelj/-ica , , ,
Učitelj/-ica , , ,
Svetovalni/-a delavcev/-ka , , ,
Knjižničar/-ka , , ,
Računalnikar/-ica ,
Laborant/-ka , , ,
Drugo , , ,
, ,
Skupaj , , ,
Preglednica 7.32 Razlike v mnenju strokovnih delavcev o ustreznem načinu uvajanja
mlajših strokovnih delavcev v pridobivanje prvih delovnih izkušenj
glede na zavod zaposlitve
Zavod zaposlitve Da Ne Skupaj
f f () f f () f f ()
Vrtec , , ,
Osnovna šola , , ,
Srednja šola , ,
Dijaški dom ,
Vzgojni zavod , , ,
Drugo , , ,
, , ,
Skupaj , , ,
vrtcu in osnovni šoli, zaposlene v osnovnih šolah s prilagojenim programom
ter zaposlene v zavodih z otroki s posebnimi potrebami. Visok delež negativ-
nih odgovorov je bil tudi pri strokovnih delavcih, ki so zaposleni v vzgojnih
zavodih (80 ). Najnižji delež negativnih odgovorov pa imata vrtec (63,6 )
in dijaški dom (62,5 ). Strokovni delavci so svoje mnenje lahko tudi uteme-
ljili in podali predloge o ustreznih načinih uvajanja mladih strokovnih delav-
cev v pridobivanje prvih delovnih izkušenj. Skupno je bilo tako podanih 887
utemeljitev, ki so bile grupirane v naslednjih sedem vsebinskih sklopov: s pri-
117
Preglednica 7.31 Razlike v mnenju strokovnih delavcev o ustreznem načinu uvajanja
mlajših strokovnih delavcev v pridobivanje prvih delovnih izkušenj
glede na mesto zaposlitve
Mesto zaposlitve Da Ne Skupaj
f f () f f () f f ()
Ravnatelj/-ica , , ,
Pomočnik/-ica ravnatelja/-ice , , ,
Pomočnik/-ca vzgojitelja/-ice , , ,
Vzgojitelj/-ica , , ,
Učitelj/-ica , , ,
Svetovalni/-a delavcev/-ka , , ,
Knjižničar/-ka , , ,
Računalnikar/-ica ,
Laborant/-ka , , ,
Drugo , , ,
, ,
Skupaj , , ,
Preglednica 7.32 Razlike v mnenju strokovnih delavcev o ustreznem načinu uvajanja
mlajših strokovnih delavcev v pridobivanje prvih delovnih izkušenj
glede na zavod zaposlitve
Zavod zaposlitve Da Ne Skupaj
f f () f f () f f ()
Vrtec , , ,
Osnovna šola , , ,
Srednja šola , ,
Dijaški dom ,
Vzgojni zavod , , ,
Drugo , , ,
, , ,
Skupaj , , ,
vrtcu in osnovni šoli, zaposlene v osnovnih šolah s prilagojenim programom
ter zaposlene v zavodih z otroki s posebnimi potrebami. Visok delež negativ-
nih odgovorov je bil tudi pri strokovnih delavcih, ki so zaposleni v vzgojnih
zavodih (80 ). Najnižji delež negativnih odgovorov pa imata vrtec (63,6 )
in dijaški dom (62,5 ). Strokovni delavci so svoje mnenje lahko tudi uteme-
ljili in podali predloge o ustreznih načinih uvajanja mladih strokovnih delav-
cev v pridobivanje prvih delovnih izkušenj. Skupno je bilo tako podanih 887
utemeljitev, ki so bile grupirane v naslednjih sedem vsebinskih sklopov: s pri-
117