Page 119 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 119
Analiza odgovorov strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju o kariernem razvoju

Preglednica 7.31 Razlike v mnenju strokovnih delavcev o ustreznem načinu uvajanja
mlajših strokovnih delavcev v pridobivanje prvih delovnih izkušenj
glede na mesto zaposlitve

Mesto zaposlitve Da Ne Skupaj
f f () f f () f f ()

Ravnatelj/-ica  ,  ,  ,
Pomočnik/-ica ravnatelja/-ice  ,  ,  ,
Pomočnik/-ca vzgojitelja/-ice  ,  ,  ,
Vzgojitelj/-ica  ,  ,  ,
Učitelj/-ica  ,  ,  ,
Svetovalni/-a delavcev/-ka  ,  ,  ,
Knjižničar/-ka  ,  ,  ,
Računalnikar/-ica  ,
Laborant/-ka  ,  ,  ,
Drugo  ,  ,  ,
 ,  ,

Skupaj  ,  ,  ,

Preglednica 7.32 Razlike v mnenju strokovnih delavcev o ustreznem načinu uvajanja
mlajših strokovnih delavcev v pridobivanje prvih delovnih izkušenj
glede na zavod zaposlitve

Zavod zaposlitve Da Ne Skupaj
f f () f f () f f ()

Vrtec  ,  ,  ,
Osnovna šola  ,  ,  ,
Srednja šola  ,  ,
Dijaški dom  ,
Vzgojni zavod  ,  ,  ,
Drugo  ,  ,  ,
 ,  ,  ,

Skupaj  ,  ,  ,

vrtcu in osnovni šoli, zaposlene v osnovnih šolah s prilagojenim programom
ter zaposlene v zavodih z otroki s posebnimi potrebami. Visok delež negativ-
nih odgovorov je bil tudi pri strokovnih delavcih, ki so zaposleni v vzgojnih
zavodih (80 ). Najnižji delež negativnih odgovorov pa imata vrtec (63,6 )
in dijaški dom (62,5 ). Strokovni delavci so svoje mnenje lahko tudi uteme-
ljili in podali predloge o ustreznih načinih uvajanja mladih strokovnih delav-
cev v pridobivanje prvih delovnih izkušenj. Skupno je bilo tako podanih 887
utemeljitev, ki so bile grupirane v naslednjih sedem vsebinskih sklopov: s pri-

117
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124