Page 81 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 81
Analiza odgovorov študentov UP PEF o kariernem razvoju
Preglednica 7.10 Izidi Kruskal-Wallisovih preizkusov razlik v mnenju o trditvah o ovirah,
ki vplivajo na karierni razvoj študentov
Ovire Starost n R X H P
Stroški izobraževanj in usposabljanj 19–20 18 65,50 3,17 19,795 0,001
21–22 48 60,67 3,08
23–24 38 73,93 3,39
25–26 9 105,78 4,22
>26 38 95,36 3,97
Pomanjkanje časa 19–20 18 77,19 3,39 10,817 0,029
21–22 48 65,56 3,02
23–24 38 69,11 3,21
25–26 9 84,83 3,56
>26 38 93,42 3,82
Ni motiviranosti za višje cilje 19–20 18 76,50 2,17 1,412 0,842
21–22 48 80,63 2,35
23–24 38 75,38 2,18
25–26 9 64,67 2,00
>26 38 73,22 2,29
Neustrezna ponudba izobraževanj v bližini 19–20 18 75,83 3,06 4,390 0,356
21–22 48 68,22 2,81
23–24 38 86,26 3,37
25–26 9 66,17 2,78
>26 38 77,97 3,13
Neustrezna ponudba dejavnosti v 19–20 18 91,03 3,61 3,875 0,423
bližini, povezanih z mojimi kariernimi 21–22 48 73,05 3,06
cilji 23–24 38 77,14 3,24
25–26 9 59,72 2,67
>26 38 75,32 3,13
Nadaljevanje na naslednji strani
1,000) smo raziskali razlike v prisotnosti oz. pomembnosti ovir glede na sta-
rost študentov.
Statistično pomembne razlike se kažejo kar pri štirih sklopih: stroški izobra-
ževanj in usposabljanj (H = 19,795, P = 0,001), pomanjkanje časa (H = 10,817, P =
0,029), družinske obveznosti (H = 28,231, P = 0,000) in slaba informiranost o mo-
žnostih izobraževanj (H = 14,170, P = 0,007). Stroške izobraževanj in usposabljanj
najvišje ocenjujejo študenti, stari med 25 in 26 let (X = 4,22), in študentje, stari
79
Preglednica 7.10 Izidi Kruskal-Wallisovih preizkusov razlik v mnenju o trditvah o ovirah,
ki vplivajo na karierni razvoj študentov
Ovire Starost n R X H P
Stroški izobraževanj in usposabljanj 19–20 18 65,50 3,17 19,795 0,001
21–22 48 60,67 3,08
23–24 38 73,93 3,39
25–26 9 105,78 4,22
>26 38 95,36 3,97
Pomanjkanje časa 19–20 18 77,19 3,39 10,817 0,029
21–22 48 65,56 3,02
23–24 38 69,11 3,21
25–26 9 84,83 3,56
>26 38 93,42 3,82
Ni motiviranosti za višje cilje 19–20 18 76,50 2,17 1,412 0,842
21–22 48 80,63 2,35
23–24 38 75,38 2,18
25–26 9 64,67 2,00
>26 38 73,22 2,29
Neustrezna ponudba izobraževanj v bližini 19–20 18 75,83 3,06 4,390 0,356
21–22 48 68,22 2,81
23–24 38 86,26 3,37
25–26 9 66,17 2,78
>26 38 77,97 3,13
Neustrezna ponudba dejavnosti v 19–20 18 91,03 3,61 3,875 0,423
bližini, povezanih z mojimi kariernimi 21–22 48 73,05 3,06
cilji 23–24 38 77,14 3,24
25–26 9 59,72 2,67
>26 38 75,32 3,13
Nadaljevanje na naslednji strani
1,000) smo raziskali razlike v prisotnosti oz. pomembnosti ovir glede na sta-
rost študentov.
Statistično pomembne razlike se kažejo kar pri štirih sklopih: stroški izobra-
ževanj in usposabljanj (H = 19,795, P = 0,001), pomanjkanje časa (H = 10,817, P =
0,029), družinske obveznosti (H = 28,231, P = 0,000) in slaba informiranost o mo-
žnostih izobraževanj (H = 14,170, P = 0,007). Stroške izobraževanj in usposabljanj
najvišje ocenjujejo študenti, stari med 25 in 26 let (X = 4,22), in študentje, stari
79