Page 82 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 82
liza kariernega razvoja v vzgoji in izobraževanju

Preglednica 7.10 Nadaljevanje s prejšnje strani

Ovire Starost n R X H P

Družinske obveznosti 19–20 18 73,72 2,78 28,231 0,000
21–22 48 64,51 2,48
23–24 38 63,30 2,45
25–26 9 63,72 2,44
>26 38 107,20 3,84

Slaba informiranost o možnostih 19–20 18 97,17 3,78 14,170 0,007
izobraževanja 21–22 48 71,44 2,96
23–24 38 89,54 3,58
25–26 9 59,61 2,56
>26 38 62,08 2,68

Jezikovni in zdravstveni razlogi 19–20 18 72,75 1,78 1,473 0,831
21–22 48 81,04 2,00
23–24 38 71,34 1,71
25–26 9 78,00 2,00
>26 38 75,36 1,79

Ni interesa in želje po izobraževanju 19–20 18 75,17 1,72 2,595 0,628
21–22 48 78,83 1,77
23–24 38 74,74 1,61
25–26 9 57,33 1,44
>26 38 78,50 1,92

Opombe n – numerus, R – povprečni rang, X – aritmetična sredina, H – vrednost Kruskal-
Wallisovega preizkusa, P – statistična pomembnost.

nad 26 let (X = 3,97). Tudi ovira pomanjkanje časa predstavlja največjo oviro
študentom, starim med 25 in 26 let (X = 3,56), in študentom, starim nad 26 let
(X = 3,82). Ovira družinske obveznosti izrazito izstopa pri študentih, starejših
od 26 let (X = 3,84). Ovira slaba informiranost o možnostih izobraževanja pa je
najvišje ocenjena s strani študentov, ki so stari med 19 in 20 let (X = 3,78).

Na podlagi analize odgovorov študentov Univerze na Primorskem, Peda-
goške fakultete ugotavljamo naslednje.

Karierni cilji študentov pedagoške smeri. Karierni cilji študentov so usmerjeni
predvsem k odkrivanju in osebnostni rasti, saj so študentje v večini odgovar-
jali, da jim je študij na fakulteti omogočil bolje spoznati sebe. Odgovori kažejo
tudi na to, da želi večina študentov po zaključenem študiju čim prej dobiti
zaposlitev na področju študija. Kot primer dobre prakse na področju uvaja-

80
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87