Page 79 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 79
Rezultati raziskave 5.6

2021
2021
2021
2021
2021
2021
2021
2021
2020
2020
2020
2020
2020
2020
2020

0  10  20  30  40  50  60  70  80  90  100 

Svetlo – vprašanja z več možnostmi, srednje – esejistična vprašanja, temno – računske naloge

Slika 5.2 Struktura Moodlovih izpitov

rabljal z o om ali ms Teams. Študentje so imeli med izpitom vključeno
kamero in zvok, navidezno ozadje pa se je izklopilo, tako da je bil vi-
den prostor študenta. Manj kot tretjina (28 ) leta 2020 in 40  leta
2021 jih je zahtevalo drugo prijavo študenta s pametnega telefona. Leta
2021 so štirje anketirani učitelji (14,3 ) zahtevali, da so študentje po-
tek izpita snemali s pametnimi telefoni. Posnetek je bil uporabljen za
odpravo kakršnega koli suma goljufanja. Vsak študent je posnetek de-
lil z učiteljem in tako odpravil vse dvome o poskusu goljufanja – izpit
je reševal prijavljen študent brez pomoči tretje osebe in pri izpitu niso
bili uporabljeni nedovoljeni viri. Študentje so svoje posnetke izbrisali
takoj, ko je učitelj v študentski informacijski sistem vpisal ocene izpita.
V enem primeru je bil ta posnetek uporabljen za identifikacijo študenta
(študentje so se na koncu posnetka posneli v obraz in hkrati pokazali
osebni dokument). Dobra tretjina učiteljev (37,5 ) je študente identifi-
cirala posamično (študente so v izpitno sobo spuščali posamično in jih
pri tem identificirali), tretjina (33,3 ) pa je identifikacijo opravila pred
celotno skupino študentov. Petina učiteljev (21,4 ) vse svoje študente
pozna po imenu in priimku, zato dodatna identifikacija ni bila potrebna.

Ustni izpiti so bili opravljeni prek sistema za videokonference, veči-
noma je izpit potekal s posameznim študentom (63,6  ustnih izpitov)
ali v manjši skupini (27,3 ). Samo v enem primeru je imel učitelj vse
študente sočasno v virtualni izpitni sobi.

79
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84