Page 122 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 122
Marko Kukanja in Saša Planinc

Pred pandemijo

Ne obiskujem 0,5 

Nekajkrat na leto 18,4 

Nekajkrat na mesec 42,6 
30,9 
Nekajkrat na teden

Dnevno 6,7 

Večkrat dnevno 1,0 

Po pandemiji 16,3  36,5 
22,3 
Ne obiskujem
Nekajkrat na leto 18,7 
Nekajkrat na mesec
Nekajkrat na teden 4,3 
1,9 
Dnevno
Večkrat dnevno

Slika 1 Pogostost obiskovanja p go pred pandemijo in predvidena pogostost
obiskovanja po njej

Pred pandemijo

≤5 € 8,1  29,9 
6–10 € 2,6  41,4 
11–20 €
21–50 € 17,9 
≥50 €

Po pandemiji

≤5 € 20,9 
6–10 € 26,1 
11–20 € 36,0 
21–50 €
≥50 € 14,4 

2,6 

Slika 2 Višina osebne potrošnje pred pandemijo in predvidena višina potrošnje po
njej ob obisku p go

goditvi ponudbe s strani gostincev. Tu je bilo nikalnih odgovorov manj,
saj je 40  gostov potrdilo potrebo po prilagoditvi ponudbe. V opisu po-
trebnih prilagoditev (navedli so jih lahko poljubno število), so izpostavili
predvsem (navajamo pet najpogostejših odgovorov): ukrepe, povezane s
covidom-19, dostavo hrane na dom, prilagoditev cen, prevzem hrane v
obratu ter prilagoditev ponudbe.

predstavitev vzorca menedžerjev
V spletni anketi menedžerjev (n = 95) je prav tako sodelovalo več pred-
stavnic ženskega spola (51  vseh anketiranih). Anketirani menedžerji so

122
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127