Page 124 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 124
ko Kukanja in Saša Planinc
Preglednica 1 Pomembnost indikatorjev kakovosti pred in po pandemiji (ocena
gostov)
p Indikatorji kakovosti () () () ()
p Okusnost jedi , , , ,
, , , ,
Varnost (neoporečnosti) jedi , , , ,
Primeren izbor jedi , , , ,
Ustrezna velikost porcij , , , ,
Primeren izgled jedi , , , ,
Vključenost sestavin iz lokalnega okolja , , , ,
p Čistoča obrata , , , ,
Urejenost strežnega osebja , , , ,
Občutek udobja v obratu , , , ,
Občutek varnosti v obratu , , , ,
Razpoložljivost sredstev za preprečevanje možnosti okužbe , , , ,
Urejenost obrata skladno s ponudbo hrane , , , ,
p Gostoljubnost strežnega osebja , , , ,
Zadostno število osebja za zagotavljanje kak. storitve , , , ,
Strokovna usposobljenost strežnega osebja , , , ,
Prisotnost motečih gostov v obratu , , , ,
Zaposlovanje osebja iz lokalnega okolja , , , ,
Prisotnost vodje v obratu z vidika zagot. kak. ponudbe , , , ,
p Odzivnost strežnega osebja , , , ,
Ustreznost čakalnega časa na postrežbo , , , ,
Ustrezno odgovarjanje strežnega osebja na vpr. gostov , , , ,
Trud strežnega osebja za zadovoljitev želja gostov , , , ,
Primernost obratovalnega časa , , , ,
Možnost uporabe i kt
Nadaljevanje na naslednji strani
(rv3), pri čemer smo v nadaljevanju izpostavili zgolj tiste povezanosti, ki
so se izkazale za statistično značilne.
Iz analize podatkov izhaja, da višje izobraženi gostje nekoliko bolj pri-
čakujejo, da bodo gostinci prilagodili svojo ponudbo (χ2 = 19,8; df = 4;
sig. = 0,001). Podobno pričakujejo tudi gostje, ki se jim zdi pomembnejša
možnost uporabe i kt (χ2 = 6,5; df = 2; sig. = 0,040), in tisti gostje, ki se
jim zdi pomembnejša možnost dostave in prevzema hrane v obratu (χ2
= 6,5; df = 2; sig. = 0,040).
Naslednji sklop preverjanja medsebojne povezanosti spremenljivk je
vključeval spremenljivko spol v kombinaciji z nekaterimi drugimi vse-
124
Preglednica 1 Pomembnost indikatorjev kakovosti pred in po pandemiji (ocena
gostov)
p Indikatorji kakovosti () () () ()
p Okusnost jedi , , , ,
, , , ,
Varnost (neoporečnosti) jedi , , , ,
Primeren izbor jedi , , , ,
Ustrezna velikost porcij , , , ,
Primeren izgled jedi , , , ,
Vključenost sestavin iz lokalnega okolja , , , ,
p Čistoča obrata , , , ,
Urejenost strežnega osebja , , , ,
Občutek udobja v obratu , , , ,
Občutek varnosti v obratu , , , ,
Razpoložljivost sredstev za preprečevanje možnosti okužbe , , , ,
Urejenost obrata skladno s ponudbo hrane , , , ,
p Gostoljubnost strežnega osebja , , , ,
Zadostno število osebja za zagotavljanje kak. storitve , , , ,
Strokovna usposobljenost strežnega osebja , , , ,
Prisotnost motečih gostov v obratu , , , ,
Zaposlovanje osebja iz lokalnega okolja , , , ,
Prisotnost vodje v obratu z vidika zagot. kak. ponudbe , , , ,
p Odzivnost strežnega osebja , , , ,
Ustreznost čakalnega časa na postrežbo , , , ,
Ustrezno odgovarjanje strežnega osebja na vpr. gostov , , , ,
Trud strežnega osebja za zadovoljitev želja gostov , , , ,
Primernost obratovalnega časa , , , ,
Možnost uporabe i kt
Nadaljevanje na naslednji strani
(rv3), pri čemer smo v nadaljevanju izpostavili zgolj tiste povezanosti, ki
so se izkazale za statistično značilne.
Iz analize podatkov izhaja, da višje izobraženi gostje nekoliko bolj pri-
čakujejo, da bodo gostinci prilagodili svojo ponudbo (χ2 = 19,8; df = 4;
sig. = 0,001). Podobno pričakujejo tudi gostje, ki se jim zdi pomembnejša
možnost uporabe i kt (χ2 = 6,5; df = 2; sig. = 0,040), in tisti gostje, ki se
jim zdi pomembnejša možnost dostave in prevzema hrane v obratu (χ2
= 6,5; df = 2; sig. = 0,040).
Naslednji sklop preverjanja medsebojne povezanosti spremenljivk je
vključeval spremenljivko spol v kombinaciji z nekaterimi drugimi vse-
124