Page 130 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 130
Marko Kukanja in Saša Planinc

Izrazito manj kot pred krizo 5,0  30,0 
Manj kot pred krizo
Enako kot pred krizo 8,8  52,5 
Bolj kot pred krizo 3,8 

Izrazito bolj kot pred krizo

Slika 3 Ocena menedžerjev o predvideni pogostosti obiskovanja obratov
po pandemiji

Pred pandemijo

≤5 € 2,5  22,8 
6–10 € 10,1  38,0 
11–20 €
21–50 € 26,6 
≥50 €

Po pandemiji 11,5 
24,4 
≤5 € 32,1 
6–10 €
11–20 € 20,5 
21–50 € 11,5 
≥50 €

Slika 4 Ocena menedžerjev o višini osebne potrošnje gostov pred pandemijo
in po njej

nila, da bodo gostje p g o obiskovali enako pogosto kot pred pandemijo,
sledi delež tistih, ki meni, da bodo gostje p g o obiskovali manj pogosto
(30 ), najmanj menedžerjev pa meni, da bodo gostje obrate obiskovali
pogosteje kot pred pandemijo (3,8 ).

V naslednjem koraku smo želeli preveriti, kako menedžerji ocenjujejo,
da se bo spremenila osebna potrošnja gostov po pandemiji. Iz slike 4
lahko razberemo, da so menedžerji ocenili, da bodo gostje pripravljeni
porabiti nekaj manj finančnih sredstev kot pred pandemijo.

Kot najpomembnejše kriterije gostov za izbor p g o pred pandemijo so
menedžerji navedli sledeče besede in besedne zveze (izpostavljamo pet
najpogostejših): kakovost, gostoljubnost, lokacija, strežba, dobra hrana in
lokalna ponudba. Na vprašanje, ali menijo, da so se pričakovanja gostov
zaradi krize spremenila, je slaba polovica menedžerjev (47,5 ) odgovo-
rila, da ne.

Sledila je ocena pomembnosti posameznih indikatorjev kakovosti, po-
dobno, kot so to ocenjevali gostje (glej tudi preglednico 1). V preglednici
4 prikazujemo pomen indikatorjev kakovosti, ki odražajo percepcijo me-

130
   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135