Page 130 - Turistična podjetja in pandemija covida-19
P. 130
Marko Kukanja in Saša Planinc
Izrazito manj kot pred krizo 5,0 30,0
Manj kot pred krizo
Enako kot pred krizo 8,8 52,5
Bolj kot pred krizo 3,8
Izrazito bolj kot pred krizo
Slika 3 Ocena menedžerjev o predvideni pogostosti obiskovanja obratov
po pandemiji
Pred pandemijo
≤5 € 2,5 22,8
6–10 € 10,1 38,0
11–20 €
21–50 € 26,6
≥50 €
Po pandemiji 11,5
24,4
≤5 € 32,1
6–10 €
11–20 € 20,5
21–50 € 11,5
≥50 €
Slika 4 Ocena menedžerjev o višini osebne potrošnje gostov pred pandemijo
in po njej
nila, da bodo gostje p g o obiskovali enako pogosto kot pred pandemijo,
sledi delež tistih, ki meni, da bodo gostje p g o obiskovali manj pogosto
(30 ), najmanj menedžerjev pa meni, da bodo gostje obrate obiskovali
pogosteje kot pred pandemijo (3,8 ).
V naslednjem koraku smo želeli preveriti, kako menedžerji ocenjujejo,
da se bo spremenila osebna potrošnja gostov po pandemiji. Iz slike 4
lahko razberemo, da so menedžerji ocenili, da bodo gostje pripravljeni
porabiti nekaj manj finančnih sredstev kot pred pandemijo.
Kot najpomembnejše kriterije gostov za izbor p g o pred pandemijo so
menedžerji navedli sledeče besede in besedne zveze (izpostavljamo pet
najpogostejših): kakovost, gostoljubnost, lokacija, strežba, dobra hrana in
lokalna ponudba. Na vprašanje, ali menijo, da so se pričakovanja gostov
zaradi krize spremenila, je slaba polovica menedžerjev (47,5 ) odgovo-
rila, da ne.
Sledila je ocena pomembnosti posameznih indikatorjev kakovosti, po-
dobno, kot so to ocenjevali gostje (glej tudi preglednico 1). V preglednici
4 prikazujemo pomen indikatorjev kakovosti, ki odražajo percepcijo me-
130
Izrazito manj kot pred krizo 5,0 30,0
Manj kot pred krizo
Enako kot pred krizo 8,8 52,5
Bolj kot pred krizo 3,8
Izrazito bolj kot pred krizo
Slika 3 Ocena menedžerjev o predvideni pogostosti obiskovanja obratov
po pandemiji
Pred pandemijo
≤5 € 2,5 22,8
6–10 € 10,1 38,0
11–20 €
21–50 € 26,6
≥50 €
Po pandemiji 11,5
24,4
≤5 € 32,1
6–10 €
11–20 € 20,5
21–50 € 11,5
≥50 €
Slika 4 Ocena menedžerjev o višini osebne potrošnje gostov pred pandemijo
in po njej
nila, da bodo gostje p g o obiskovali enako pogosto kot pred pandemijo,
sledi delež tistih, ki meni, da bodo gostje p g o obiskovali manj pogosto
(30 ), najmanj menedžerjev pa meni, da bodo gostje obrate obiskovali
pogosteje kot pred pandemijo (3,8 ).
V naslednjem koraku smo želeli preveriti, kako menedžerji ocenjujejo,
da se bo spremenila osebna potrošnja gostov po pandemiji. Iz slike 4
lahko razberemo, da so menedžerji ocenili, da bodo gostje pripravljeni
porabiti nekaj manj finančnih sredstev kot pred pandemijo.
Kot najpomembnejše kriterije gostov za izbor p g o pred pandemijo so
menedžerji navedli sledeče besede in besedne zveze (izpostavljamo pet
najpogostejših): kakovost, gostoljubnost, lokacija, strežba, dobra hrana in
lokalna ponudba. Na vprašanje, ali menijo, da so se pričakovanja gostov
zaradi krize spremenila, je slaba polovica menedžerjev (47,5 ) odgovo-
rila, da ne.
Sledila je ocena pomembnosti posameznih indikatorjev kakovosti, po-
dobno, kot so to ocenjevali gostje (glej tudi preglednico 1). V preglednici
4 prikazujemo pomen indikatorjev kakovosti, ki odražajo percepcijo me-
130