Page 21 - Gomezelj Omerzel, Doris. 2015. Inovativnost kot ključni dejavnik uspešnosti podjetja. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 21
sistematični pregled literature
Slika 2: Članki, glede na destinacijo, kjer je bila raziskava izvedena
V nadaljevanju nas je zanimalo, kakšna metodologija je bila uporabljena v raziskavah.
Identificirali smo štiri skupine člankov (glejte Sliko 3), in sicer smo imeli 15 oz. 9,87 % teore-
tičnih člankov (razprave, poročila iz projektov in podobno), 56 oz. 36,84 % člankov, v kate-
rih je bila uporabljena le kvalitativna metoda (poleg pregleda literature uporabljene le kvali-
tativne metode, kot na primer pol strukturirani poglobljeni intervjuji, etnografske študije,
študije primerov, akcijsko raziskovanje ali več kot ena od teh metod), 69 oziroma 45,39 %
člankov, v katerih je bila uporabljena kvantitativna metodologija in 12 oziroma 7,89 % član-
kov, kjer je bila uporabljena tako kvalitativna kot kvantitativna metoda.
Slika 3: Članki, glede na uporabljeno metodologijo
Raziskovalca lahko pri opravljanju raziskav v turizmu zanimajo mnenja treh različnih
skupin vprašanih. To so lahko udeleženci na strani ponudbe (turistični sektor, vključno s
turističnimi strokovnjaki, tako javnimi kot zasebnimi), na strani povpraševanja (turisti) in
na strani lokalnega prebivalstva (domačini in lokalna oblast). Glede na to, čigavo stališče je
zanimalo avtorje, lahko članke delimo v šest skupin (glejte Sliko 4). Največ člankov, kar 90
19
Slika 2: Članki, glede na destinacijo, kjer je bila raziskava izvedena
V nadaljevanju nas je zanimalo, kakšna metodologija je bila uporabljena v raziskavah.
Identificirali smo štiri skupine člankov (glejte Sliko 3), in sicer smo imeli 15 oz. 9,87 % teore-
tičnih člankov (razprave, poročila iz projektov in podobno), 56 oz. 36,84 % člankov, v kate-
rih je bila uporabljena le kvalitativna metoda (poleg pregleda literature uporabljene le kvali-
tativne metode, kot na primer pol strukturirani poglobljeni intervjuji, etnografske študije,
študije primerov, akcijsko raziskovanje ali več kot ena od teh metod), 69 oziroma 45,39 %
člankov, v katerih je bila uporabljena kvantitativna metodologija in 12 oziroma 7,89 % član-
kov, kjer je bila uporabljena tako kvalitativna kot kvantitativna metoda.
Slika 3: Članki, glede na uporabljeno metodologijo
Raziskovalca lahko pri opravljanju raziskav v turizmu zanimajo mnenja treh različnih
skupin vprašanih. To so lahko udeleženci na strani ponudbe (turistični sektor, vključno s
turističnimi strokovnjaki, tako javnimi kot zasebnimi), na strani povpraševanja (turisti) in
na strani lokalnega prebivalstva (domačini in lokalna oblast). Glede na to, čigavo stališče je
zanimalo avtorje, lahko članke delimo v šest skupin (glejte Sliko 4). Največ člankov, kar 90
19