Page 72 - Kukanja, Marko. Od beneškega bakalaja do sladke Istre: razvoj prehrambenega gostinstva na Slovenski obali. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2016
P. 72
razvidno iz dopisa, ki ga je na zbornico naslovil direktor hotela Adria Ankaran Jože Ko-
nič. V dopisu direktor podaja vsebinske pripombe na učni program ESŠ in njegovo uskla-
jenost z dejanskimi potrebami prakse. Področje strokovnega izobraževanja v gostinstvu
je bilo po letu urejeno na državnem nivoju, saj je svet LRS za strokovno izobraževanje
za vse poklicne šole predpisal obseg in vsebino splošnih znanj. Zbornica je kot ključni ge-
nerator razvoja odigrala pomembno vlogo tudi pri vzpostavitvi Gostinskega šolskega cen-
tra v Izoli, ki je z delovanjem pričel v šolskem letu / . Center so namensko umestili
v Izolo, saj je ta predstavljala center (središče) obalnega turizma med Ankaranom in Porto-
rožem. Spodnja slika prikazuje gostinski šolski center v Izoli ob odprtju.
Slika ■ Gostinski šolski center v Izoli.
Družbeni obrati so se z vidika kakovosti razvijali hitreje kot zasebni. Poleg večjih de-
narnih tokov so zaposlovali tudi večje število kvali ciranega osebja. Iz internega gradiva
zbornice je razvidno, da so kot primer dobre prakse izpostavljena hotelska podjetja, ki so v
sezoni penzionsko ponudbo izboljšala tako, da so v ponudbi penzionskih obrokov uve-
dla predjedi ter pričela sestavljati jedilnike tudi z domačimi specialitetami. Posebej je bil iz-
gostinske mreže.
»SI PAK KP , t. e. , a. e. , Učni program odseka za turizem in gostinstvo ESŠ, . . , Ankaran.«
Poslopje SGTŠ je bilo končano leta .
»SI PAK KP , t. e. , a. e. , Desetletni plan razvoja turizma in gostinstva za območje okraja Koper. ,
Koper.«
nič. V dopisu direktor podaja vsebinske pripombe na učni program ESŠ in njegovo uskla-
jenost z dejanskimi potrebami prakse. Področje strokovnega izobraževanja v gostinstvu
je bilo po letu urejeno na državnem nivoju, saj je svet LRS za strokovno izobraževanje
za vse poklicne šole predpisal obseg in vsebino splošnih znanj. Zbornica je kot ključni ge-
nerator razvoja odigrala pomembno vlogo tudi pri vzpostavitvi Gostinskega šolskega cen-
tra v Izoli, ki je z delovanjem pričel v šolskem letu / . Center so namensko umestili
v Izolo, saj je ta predstavljala center (središče) obalnega turizma med Ankaranom in Porto-
rožem. Spodnja slika prikazuje gostinski šolski center v Izoli ob odprtju.
Slika ■ Gostinski šolski center v Izoli.
Družbeni obrati so se z vidika kakovosti razvijali hitreje kot zasebni. Poleg večjih de-
narnih tokov so zaposlovali tudi večje število kvali ciranega osebja. Iz internega gradiva
zbornice je razvidno, da so kot primer dobre prakse izpostavljena hotelska podjetja, ki so v
sezoni penzionsko ponudbo izboljšala tako, da so v ponudbi penzionskih obrokov uve-
dla predjedi ter pričela sestavljati jedilnike tudi z domačimi specialitetami. Posebej je bil iz-
gostinske mreže.
»SI PAK KP , t. e. , a. e. , Učni program odseka za turizem in gostinstvo ESŠ, . . , Ankaran.«
Poslopje SGTŠ je bilo končano leta .
»SI PAK KP , t. e. , a. e. , Desetletni plan razvoja turizma in gostinstva za območje okraja Koper. ,
Koper.«