Page 22 - Uran Maravić, Maja. Kategorizacija nastanitvenih obratov. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2016
P. 22
kategorizacija nastanitvenih obratov
REFERENCA LETO VSEBINA GLAVNE METODA METODA DRŽAVA
Briggs, Sutherland 2007 R AZISK AV E UGOTOVITVE ZBIRANJA ANALIZE
PODATKOV PODATKOV
in Drummond 2008
2008 Splošni cilj raziskave je V delu, ki se nanaša na
Cser in Ohuchi
raziskati nivo kakovo- sisteme kategorizacije,
Narangajavana
in Hu sti storitev v različno ugotavljajo, da so sis- Pregled literature, Deskriptivna sta- Škotska.
velikih hotelih. temi preveč orientira- anketni vprašal- tistika in ANO-
ti na otipljive elemente nik, dodatno in- VA.
Posredno vezano, saj je in da je moč zasledi- tervjuji,
eno od raziskovalnih ti, da imajo hoteli viso- analiza komentar-
vprašanj posvečeno ke ocene kakovosti, a jev na spletnih por-
temu, kakšni so sistemi kljub temu nudijo sla- talih.
kategorizacije – ali so be storitve. Predlaga-
usmerjeni k željam po- jo, da sistemi zajemajo
rabnikov ali so usmer- tako otipljive in neoti-
jeni na ponudnike. pljive elemente.
Rezultati razkrivajo,
Tudi oni poudarjajo, da je stopnja primerlji- Razvoj lastne nove Parna primer- Švica,
da veliko različnih sis- vosti kriterijev s švicar- metodologije za java. Nemčija,
temov povzroča škodo skimi za nemške, ma- primerjavo kriteri- Madžarska,
in zmedo pri porabni- džarske in kitajske 50 jev v kategorizacij- Kitajska in
kih. Sami so preučeva- % in 30 % za japonske. skih listih. Japonska.
li tudi azijske sisteme, Podobni so kriteriji,
da bi poudarili razli- ki se nanašajo na sobo,
ko med njimi in evrop- kopalnico, recepcijo,
skimi. Preučevali so preddverje in skupne
strukturo kategoriza- prostore. Kot vzrok za
cijskega lista in same to pripisujejo vpliv lo-
kriterije. kalnega okolja, kot to
velja za celotno turi-
stično ponudbo.
Ta študija preučuje od- Identificirali so 4 di-
nos med sistemom ka- menzije izboljšav kako- Deskriptivna sta-
tegorizacije, izboljšava- vosti: izvajanje storitev, Mnenjska raziska- tistika, eksplo-
mi kakovosti storitve zaposleni, zmogljivosti va, kjer je sodelo-
in uspešnostjo poslo- za goste in okolica, pre- valo 306 hotelskih rativna faktor- Tajska.
vanja hotela. Predstavi- stiž. Ugotovitev je, da managerjev. ska analiza, t-test,
jo nekaj sistemov. Po- te štiri dimenzije niso
ANOVA, kano-
udarijo razlike med signifikantno poveza- nična korelacija.
sistemi. ne z nivojem zvezdic.
22
REFERENCA LETO VSEBINA GLAVNE METODA METODA DRŽAVA
Briggs, Sutherland 2007 R AZISK AV E UGOTOVITVE ZBIRANJA ANALIZE
PODATKOV PODATKOV
in Drummond 2008
2008 Splošni cilj raziskave je V delu, ki se nanaša na
Cser in Ohuchi
raziskati nivo kakovo- sisteme kategorizacije,
Narangajavana
in Hu sti storitev v različno ugotavljajo, da so sis- Pregled literature, Deskriptivna sta- Škotska.
velikih hotelih. temi preveč orientira- anketni vprašal- tistika in ANO-
ti na otipljive elemente nik, dodatno in- VA.
Posredno vezano, saj je in da je moč zasledi- tervjuji,
eno od raziskovalnih ti, da imajo hoteli viso- analiza komentar-
vprašanj posvečeno ke ocene kakovosti, a jev na spletnih por-
temu, kakšni so sistemi kljub temu nudijo sla- talih.
kategorizacije – ali so be storitve. Predlaga-
usmerjeni k željam po- jo, da sistemi zajemajo
rabnikov ali so usmer- tako otipljive in neoti-
jeni na ponudnike. pljive elemente.
Rezultati razkrivajo,
Tudi oni poudarjajo, da je stopnja primerlji- Razvoj lastne nove Parna primer- Švica,
da veliko različnih sis- vosti kriterijev s švicar- metodologije za java. Nemčija,
temov povzroča škodo skimi za nemške, ma- primerjavo kriteri- Madžarska,
in zmedo pri porabni- džarske in kitajske 50 jev v kategorizacij- Kitajska in
kih. Sami so preučeva- % in 30 % za japonske. skih listih. Japonska.
li tudi azijske sisteme, Podobni so kriteriji,
da bi poudarili razli- ki se nanašajo na sobo,
ko med njimi in evrop- kopalnico, recepcijo,
skimi. Preučevali so preddverje in skupne
strukturo kategoriza- prostore. Kot vzrok za
cijskega lista in same to pripisujejo vpliv lo-
kriterije. kalnega okolja, kot to
velja za celotno turi-
stično ponudbo.
Ta študija preučuje od- Identificirali so 4 di-
nos med sistemom ka- menzije izboljšav kako- Deskriptivna sta-
tegorizacije, izboljšava- vosti: izvajanje storitev, Mnenjska raziska- tistika, eksplo-
mi kakovosti storitve zaposleni, zmogljivosti va, kjer je sodelo-
in uspešnostjo poslo- za goste in okolica, pre- valo 306 hotelskih rativna faktor- Tajska.
vanja hotela. Predstavi- stiž. Ugotovitev je, da managerjev. ska analiza, t-test,
jo nekaj sistemov. Po- te štiri dimenzije niso
ANOVA, kano-
udarijo razlike med signifikantno poveza- nična korelacija.
sistemi. ne z nivojem zvezdic.
22