Page 24 - Uran Maravić, Maja. Kategorizacija nastanitvenih obratov. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2016
P. 24
kategorizacija nastanitvenih obratov
REFERENCA LETO VSEBINA GLAVNE METODA METODA DRŽAVA
Guilet in Law 2010 R AZISK AV E UGOTOVITVE ZBIRANJA ANALIZE
PODATKOV PODATKOV
Stringam, Gerdes 2010
in Vanleeuwen Posredno pomembna,
saj raziskuje le oznako
kategorije na spletnih
straneh elektronskih Samo 60 % hotelov so Eksplorativna me- Deskriptivna sta- Hong
distribucijskih kana- našli na enem od 6 ele- toda – zbiranje po- tistika, Kong.
lov in kako se ta razli- ktronskih distribucij- datkov s spletnih t-test.
kuje od dejansko do- skih kanalov in samo strani.
deljene. 24 % od njih je ime-
Na kratko predstavlja- lo konsistentno kate-
jo nekaj sistemov (VB, gorijo. Če so zajeli več
ZDA in Kitajska). Po- kanalov, se konsisten-
udarijo problem nee- tnost še zmanjšuje.
nakosti kriterijev po
različnih sistemih in
zmedo, ki jo to pov-
zroča.
Študija išče povezave
med ocenami na sple-
tu, ugotovi odnos med
splošno oceno in oce-
no za specifična šti-
ri področja: storitev
v hotelu, stanje hote- Navajajo trditve ho-
la, čistoča sobe in udo- telirjev, da so na sple-
bje sobe. tnih straneh predvsem
slabe ocene. Njiho- Analiza spletnih
Posredno se dotikajo va študija dokazuje na- strani s pomočjo
področja sistemov ka- sprotno, saj 74,51 % ana- spletnega pajka
tegorizacije. Poudarja- liziranih komentarjev (angl. web spider). Korelacije,
jo razlike med sistemi, gostov, kaže, da gosti V 10 dneh so pri- ANOVA, regre- ZDA.
da npr. v ZDA katego- priporočajo hotel, za dobljeni podatki o sija), kontingenč-
rizacijo vodijo komer- katerega so napisali ko- 10.537 hotelih ka- na tabela.
cialne organizacije, da mentar. Ker so preuče- kor tudi 60.648 ko-
sistemi kategorizaci- vali razlike med posa- mentarjev porab-
je natančno opisujejo, meznimi kriteriji, so v nikov.
katere kriterije je po- rezultatih to tudi pri-
trebno izpolniti, da pri- kazali, a ni pomembno
dobiš določeno kate- za to analizo.
gorijo. Pravijo tudi, da
se je primarna vloga sis-
temov kategorizacije
spremenila s pojavom
portalom za spletne
ocene gostov.
24
REFERENCA LETO VSEBINA GLAVNE METODA METODA DRŽAVA
Guilet in Law 2010 R AZISK AV E UGOTOVITVE ZBIRANJA ANALIZE
PODATKOV PODATKOV
Stringam, Gerdes 2010
in Vanleeuwen Posredno pomembna,
saj raziskuje le oznako
kategorije na spletnih
straneh elektronskih Samo 60 % hotelov so Eksplorativna me- Deskriptivna sta- Hong
distribucijskih kana- našli na enem od 6 ele- toda – zbiranje po- tistika, Kong.
lov in kako se ta razli- ktronskih distribucij- datkov s spletnih t-test.
kuje od dejansko do- skih kanalov in samo strani.
deljene. 24 % od njih je ime-
Na kratko predstavlja- lo konsistentno kate-
jo nekaj sistemov (VB, gorijo. Če so zajeli več
ZDA in Kitajska). Po- kanalov, se konsisten-
udarijo problem nee- tnost še zmanjšuje.
nakosti kriterijev po
različnih sistemih in
zmedo, ki jo to pov-
zroča.
Študija išče povezave
med ocenami na sple-
tu, ugotovi odnos med
splošno oceno in oce-
no za specifična šti-
ri področja: storitev
v hotelu, stanje hote- Navajajo trditve ho-
la, čistoča sobe in udo- telirjev, da so na sple-
bje sobe. tnih straneh predvsem
slabe ocene. Njiho- Analiza spletnih
Posredno se dotikajo va študija dokazuje na- strani s pomočjo
področja sistemov ka- sprotno, saj 74,51 % ana- spletnega pajka
tegorizacije. Poudarja- liziranih komentarjev (angl. web spider). Korelacije,
jo razlike med sistemi, gostov, kaže, da gosti V 10 dneh so pri- ANOVA, regre- ZDA.
da npr. v ZDA katego- priporočajo hotel, za dobljeni podatki o sija), kontingenč-
rizacijo vodijo komer- katerega so napisali ko- 10.537 hotelih ka- na tabela.
cialne organizacije, da mentar. Ker so preuče- kor tudi 60.648 ko-
sistemi kategorizaci- vali razlike med posa- mentarjev porab-
je natančno opisujejo, meznimi kriteriji, so v nikov.
katere kriterije je po- rezultatih to tudi pri-
trebno izpolniti, da pri- kazali, a ni pomembno
dobiš določeno kate- za to analizo.
gorijo. Pravijo tudi, da
se je primarna vloga sis-
temov kategorizacije
spremenila s pojavom
portalom za spletne
ocene gostov.
24