Page 30 - Uran Maravić, Maja. Kategorizacija nastanitvenih obratov. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2016
P. 30
kategorizacija nastanitvenih obratov
Tabela 2: Koristi uradnih sistemov kategorizacije.
PORABNIKI PONUDNIKI POTOVALNE ORGANIZACIJE,
NASTANITEV AGENCIJE KI IMPLEMENTIRAJO
- pozicioniranje malih in neod- pozicioniranje na spletu pozicioniranje destinacije
visnih hotelov
izboljšana kakovost storitev fokus na kakovost destinaci- - povečana kakovost turizma
je, posledično povečana njena
atraktivnost
indikator pričakovanj indikator pričakovanj indikator pričakovanj konsisten način evalvacije
informacija o standardih - informacija o standardih -
nevtralni informator - nevtralni informator stan- -
dardov
- kredibilnost ponudbe kredibilni informator -
bolje informirani tour opera- trženjska platforma - trženjska platforma
torji in potovalni agenti
zagotovilo - zagotovilo -
- povečano zadovoljstvo gostov - povečano zadovoljstvo gostov
transparentnost proizvoda transparentnost proizvoda transparentnost proizvoda transparentnost proizvoda
predvidljivost predvidljivost predvidljivost predvidljivost
- - - privlači investicije
- opravičuje cene opravičuje cene -
- omogoča višanje cen in marž - -
- motivira zaposlene - -
služi notranji kontroli in stra-
- teškemu načrtovanju vzdr- izboljša mreženje poenostavlja nadzor
ževanja
- poenostavlja naročila poenostavlja razpisne pro-
cedure
Vir: povzeto po UNWTO (2015,16).
UNWTO (2015) pravi, da je korist sistema kategorizacije poleg tega, da posreduje pri-
merljivo informacijo z enostavnimi simboli in da služi kot utemeljitev za cene, ta, da zagota-
vlja orodje benchmark, ki pomaga prioritizirati investicije.
UNWTO (2015) povzema pet glavnih koristi:
1. Blaži skrbi o kakovosti storitev za goste, ki prvič obiskujejo določeno nastanitev. Za
razliko od trgovine gosti ne morejo poskusiti proizvodov pred nakupom. Sistem kate-
gorizacije nudi gostu indikatorje, kaj naj pričakuje.
30
Tabela 2: Koristi uradnih sistemov kategorizacije.
PORABNIKI PONUDNIKI POTOVALNE ORGANIZACIJE,
NASTANITEV AGENCIJE KI IMPLEMENTIRAJO
- pozicioniranje malih in neod- pozicioniranje na spletu pozicioniranje destinacije
visnih hotelov
izboljšana kakovost storitev fokus na kakovost destinaci- - povečana kakovost turizma
je, posledično povečana njena
atraktivnost
indikator pričakovanj indikator pričakovanj indikator pričakovanj konsisten način evalvacije
informacija o standardih - informacija o standardih -
nevtralni informator - nevtralni informator stan- -
dardov
- kredibilnost ponudbe kredibilni informator -
bolje informirani tour opera- trženjska platforma - trženjska platforma
torji in potovalni agenti
zagotovilo - zagotovilo -
- povečano zadovoljstvo gostov - povečano zadovoljstvo gostov
transparentnost proizvoda transparentnost proizvoda transparentnost proizvoda transparentnost proizvoda
predvidljivost predvidljivost predvidljivost predvidljivost
- - - privlači investicije
- opravičuje cene opravičuje cene -
- omogoča višanje cen in marž - -
- motivira zaposlene - -
služi notranji kontroli in stra-
- teškemu načrtovanju vzdr- izboljša mreženje poenostavlja nadzor
ževanja
- poenostavlja naročila poenostavlja razpisne pro-
cedure
Vir: povzeto po UNWTO (2015,16).
UNWTO (2015) pravi, da je korist sistema kategorizacije poleg tega, da posreduje pri-
merljivo informacijo z enostavnimi simboli in da služi kot utemeljitev za cene, ta, da zagota-
vlja orodje benchmark, ki pomaga prioritizirati investicije.
UNWTO (2015) povzema pet glavnih koristi:
1. Blaži skrbi o kakovosti storitev za goste, ki prvič obiskujejo določeno nastanitev. Za
razliko od trgovine gosti ne morejo poskusiti proizvodov pred nakupom. Sistem kate-
gorizacije nudi gostu indikatorje, kaj naj pričakuje.
30