Page 34 - Uran Maravić, Maja. Kategorizacija nastanitvenih obratov. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2016
P. 34
kategorizacija nastanitvenih obratov
nik povprečno obišče 14 različnih s potovanjem povezanih strani, s tremi obiski na stran in
devetimi iskanji, povezanimi s potovanjem na spletnem iskalniku. Uradno kategorijo ho-
tela porabnik običajno uporabi kot filter v procesu rezervacije, medtem ko so spletne oce-
ne gostov hotela običajno pomoč pri končni izbiri med manjšo količino primernih hotelov.
Po mnjenju UNWTO (2014) večina porabnikov in hotelirjev podpira idejo o večji in-
tegraciji sistemov kategorizacije in spletnih portalov za ocene gostov. Navajajo, da so takšen
poskus že naredili v Abu Dabiju kakor tudi švicarsko in nemško združenje hotelirjev. Re-
zultati kažejo velik konsenz v prepričanju, da je integracija dobra ideja, pod pogojem, da se
zanjo uporabi primerna metodologije.
V Sloveniji je večna dilema, ali imeti obvezen ali prostovoljen sistem, saj del turistič-
nega gospodarstva sistem kategorizacije vidi kot element prisile. Hkrati isti del ne razume
pomena zagotavljanja kakovosti storitev v nastanitvenih obratih in posledic za uspešnost
poslovanja.
34
nik povprečno obišče 14 različnih s potovanjem povezanih strani, s tremi obiski na stran in
devetimi iskanji, povezanimi s potovanjem na spletnem iskalniku. Uradno kategorijo ho-
tela porabnik običajno uporabi kot filter v procesu rezervacije, medtem ko so spletne oce-
ne gostov hotela običajno pomoč pri končni izbiri med manjšo količino primernih hotelov.
Po mnjenju UNWTO (2014) večina porabnikov in hotelirjev podpira idejo o večji in-
tegraciji sistemov kategorizacije in spletnih portalov za ocene gostov. Navajajo, da so takšen
poskus že naredili v Abu Dabiju kakor tudi švicarsko in nemško združenje hotelirjev. Re-
zultati kažejo velik konsenz v prepričanju, da je integracija dobra ideja, pod pogojem, da se
zanjo uporabi primerna metodologije.
V Sloveniji je večna dilema, ali imeti obvezen ali prostovoljen sistem, saj del turistič-
nega gospodarstva sistem kategorizacije vidi kot element prisile. Hkrati isti del ne razume
pomena zagotavljanja kakovosti storitev v nastanitvenih obratih in posledic za uspešnost
poslovanja.
34