Page 97 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 97
Dejavniki vpliva na management znanja

97

Slika 12: Vez med človeškim kapitalom in managementom znanja.
Vir: Gloet in Martin 2005.

Kot smo že rekli, zagotovitev pravih ljudi na pravem mestu ob pravem
času, kar je del vloge človeškega kapitala, in njihovo povezovanje s pravim
znanjem ob pravem času in na pravem mestu, kar je vloga managemen-
ta znanja, zahteva posebno pozornost za kreiranje poslovanja, ki se bazi-
ra na managementu znanja, ki bo v središču svojih dejavnosti in zaintere-
siranosti postavil človeški kapital oziroma delavca znanja. Iz navedenega
sledi, da je osnovna vloga uveljavitve človeškega kapitala, v pogojih imple-
mentacije programa managementa znanja, da skozi svoje procese zagotovi
srečanje trenutnih in bodočih potreb za delavce znanja, ki imajo znanje in
veščine potrebne za učinkovito in efektivno opravljanje zaupanih nalog in
ustvarjanje dodane vrednosti za organizacijo. V to smer naj bi bile usmerje-
ne vse faze procesa managementa znanja v podjetju.
Organizacijska struktura
Avtorji Rozman, Kovač in Koletnik (1993, 184) z oblikovanjem organizaci-
je razumejo vzpostavljanje organizacijske strukture in organizacijskih pro-
cesov. Oblikovanje organizacijske strukture vsebuje oblikovanje delovnih
mest, oddelkov in organizacije celotnega podjetja. Spreminjanje obstoječe
organizacije pa je njeno preoblikovanje.
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102