Page 62 - Juvan, Emil, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravič, 2017. Spremljanje vedenja turistov. Koper. Založba Univerze na Primorskem.
P. 62
remljanje vedenja turistov: teoretični, metodološki in praktični vidiki
stro, Armario in Ruiz 2007; Dolnicar in Huybers 2007; Dolnicar 2008; Dolnicar in Kemp
2008; Gountas, Dolnicar in Gountas 2011). To sicer raziskovalci uspešno empirično do-
kazujejo, a se ugotavlja, da pri tem praviloma ne dosegajo kriterijev ustreznosti vzorca, po-
trebnega za oblikovanje kredibilnih segmentov turistov (Dolnicar et al. 2014). Empirični
dokazi z uporabo simulacijskih podatkov kažejo, da za ustrezno kakovostno identifikacijo
segmentov turistov potrebujemo vsaj 70-krat več izpraševancev, kot pa je spremenljivk, ki
jih želimo uporabiti za segmentacijo izpraševancev (Dolnicar et al., 2014).

62
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67