Page 67 - Juvan, Emil, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravič, 2017. Spremljanje vedenja turistov. Koper. Založba Univerze na Primorskem.
P. 67
merjenje vedenja turistov v praksi

Metodologija Pogostost Ciljni uporabnik Dostopnost
podatkov
Kvantitativna raziskava s spletnim in poštnim vprašalni- Letno Splošna in strokovna javnost
kom med okoli 1600 ponudniki turističnih znamenitosti. Mesečno Splošna in strokovna javnost Neomejena
Kvantitativna raziskava s spletnim poročanjem med repre- Neomejena
zentativnim vzorcem ponudnikov nastanitev. Podatki se Letno Splošna in strokovna javnost
združujejo s podatki druge raziskave, ki je z enakim name- Petkrat letno Splošna in strokovna javnost Neomejena
nom opravljena med več kot 700 hotelskimi hišami s 100 Splošna in strokovna javnost Neomejena
in več sobami. Letno Splošna in strokovna javnost Neomejena
Različno Splošna in strokovna javnost Neomejena
Kvantitativna spletna raziskava med okoli 40.000 prebi- Različno Splošna in strokovna javnost Neomejena
valci VB. Uporaba odprtih in zaprtih vprašanj. Enkratno Neomejena
Neomejena
Kvantitativna telefonska raziskava med 300 predstavniki Neomejena
atrakcij in 500 predstavniki nastanitvenih obratov. Upora- Neomejena
ba odprtih in zaprtih vprašanj.
Kvantitativna osebna (CAPI) raziskava med 100.000 Bri-
tanci, starimi 16+ let

Kvantitativna in kvalitativna z uporabo različnih orodij
zbiranja podatkov od raznolikih skupin izpraševancev.
Kvantitativna in kvalitativna z uporabo različnih orodij
zbiranja podatkov od raznolikih skupin izprašancev.
Kvantitativna in kvalitativna z uporabo različnih orodij
zbiranja podatkov od raznolikih skupin izprašancev.

Kvantitativna raziskava z uporabo telefonskega spraševa- Periodično pred prazniki Splošna in strokovna javnost
nja med 1.200 Britanci (16+).

Kvantitativna raziskava med reprezentativnim vzorcem Periodično med letoma 2009 Splošna in strokovna javnost
Britancev (16+). in 2015

Kvantitativna raziskava med slabimi 28.000 Britanci, ki Periodično med letoma 2009 Splošna in strokovna javnost
potujejo. in 2015

Kvantitativna osebna raziskava med mednarodnimi turisti Letno Splošna in strokovna javnost Neomejena
ob izhodu iz VB. Letno je intervjuvanih okoli 80.000 tu-
ristov, starih 16+.

4 V sklopu tega raziskovalnega programa so že nastali naslednji raziskovalni programi: Visitors characteristics
and behaviour; Market opportunity guidance; London and Beyond. Raziskovalno razvojna platforma Product
development predvideva naslednjih sedem razvojnih področij: market research, asset analysis, stakeholder con-
sultation & collaboration, product development, product distribution, trade angagement in marketing & par-
tnership. Raziskovalna platforma se zaključi leta 2019, zanjo pa je namenjenih 40 milijonov funtov.

5 https://www.visitbritain.org/bank-holiday-trip-tracker
6 Prva skupina podatkov so podatki TNS Brand & Advertising Tracking Dataset o potovanjih in dejavnikih potova-

nja slabih 26.000 Britancev v obdobju 2009–20; drugi niz podatkov pa predstavljajo primarni podatki, pridobljeni z
namenom segmentacije, in zajemajo podatke o potovanjih in dejavnikih potovanj dobrih 2.500 Britancev.

67
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72