Page 71 - Juvan, Emil, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravič, 2017. Spremljanje vedenja turistov. Koper. Založba Univerze na Primorskem.
P. 71
merjenje vedenja turistov v praksi
Metodologija Pogostost Ciljni uporabnik Dostopnost
podatkov
Kvalitativni intervjuji z 41 načrtovalci dogodkov MICE Enkratna Turistična podjetja MICE
in kvantitativna spletna raziskava med 611 udeleženci do- Enkratna Neomejena
godkov MICE iz več držav. Občasno
Analiza sekundarnih podatkov drugih baz. Občasno Splošna in strokovna javnost Neomejena
/ Splošna in strokovna javnost Neomejena
/ Splošna in strokovna javnost Neomejena
Osebni intervjuji in spletna anketa med okoli 13.500 turi-
sti oziroma okoli 1.200 turisti po posameznem trgu. Iz- Občasno Splošna in strokovna javnost Neomejena
praševance so k raziskavi povabili preko spletne ankete Četrtletno Splošna in strokovna javnost Neomejena
oziroma med potovanjem (tj. pristop intercept).
Sekundarna analiza podatkov Statističnega urada, TRA
in drugih baz podatkov o turistih.
71
Metodologija Pogostost Ciljni uporabnik Dostopnost
podatkov
Kvalitativni intervjuji z 41 načrtovalci dogodkov MICE Enkratna Turistična podjetja MICE
in kvantitativna spletna raziskava med 611 udeleženci do- Enkratna Neomejena
godkov MICE iz več držav. Občasno
Analiza sekundarnih podatkov drugih baz. Občasno Splošna in strokovna javnost Neomejena
/ Splošna in strokovna javnost Neomejena
/ Splošna in strokovna javnost Neomejena
Osebni intervjuji in spletna anketa med okoli 13.500 turi-
sti oziroma okoli 1.200 turisti po posameznem trgu. Iz- Občasno Splošna in strokovna javnost Neomejena
praševance so k raziskavi povabili preko spletne ankete Četrtletno Splošna in strokovna javnost Neomejena
oziroma med potovanjem (tj. pristop intercept).
Sekundarna analiza podatkov Statističnega urada, TRA
in drugih baz podatkov o turistih.
71