Page 70 - Juvan, Emil, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravič, 2017. Spremljanje vedenja turistov. Koper. Založba Univerze na Primorskem.
P. 70
emljanje vedenja turistov: teoretični, metodološki in praktični vidiki
Tabela 15: Spremljanje vedenja turistov v Avstraliji
Raziskovalec Raziskava Podatki Vir podatkov
Association Delegate Behaviour Re- Samoizpovedno vedenje o načrtovanju udeležbe in o ude- Načrtovalci in udeleženci do-
search ležbi na mednarodnih dogodkih MICE. godkov MICE
Poročano gibanje avioprometne omreženosti Avstralije s
International Aviation Capacity to podatki o prihodih, prevoznikih, zasedenosti, obliki prevo-
Australia za in drugih podatkih o letalskih prevozih za področje tu- /
Traveler Snaptshots
Market Profiles rizma.
Visit Australia Opazovane in poročane značilnosti o motivih, dejavnikih in
ovirah vedenja ter rabe orodja TripAdvisor med turisti iz 11 Mednarodni turisti iz 11 trgov
mednarodnih turističnih trgov.
Opazovane in poročane značilnosti o motivih, dejavnikih in
ovirah vedenja pri načrtovanju počitnic ter vedenja med po-
čitnicami. Študija zajema tudi realne podatke o avio-prome- Mednarodni turisti iz 16 trgov
tni omreženosti med Ameriko in Avstralijo.
Opazovane, samoizpovedne in poročane značilnosti dejav- Mednarodni turisti iz 11 naj-
Consumer Research nikov vedenja (npr. motivih, ovirah, preferencah itd.) in de- pomembnejših mednaro-
janskega vedenja turistov iz mednarodnih trgov. dnih trgov
International Market Report Poročano gibanje prihodov in nočitev po najpomembnejših Sekundarni podatki
mednarodnih trgih.
70
Tabela 15: Spremljanje vedenja turistov v Avstraliji
Raziskovalec Raziskava Podatki Vir podatkov
Association Delegate Behaviour Re- Samoizpovedno vedenje o načrtovanju udeležbe in o ude- Načrtovalci in udeleženci do-
search ležbi na mednarodnih dogodkih MICE. godkov MICE
Poročano gibanje avioprometne omreženosti Avstralije s
International Aviation Capacity to podatki o prihodih, prevoznikih, zasedenosti, obliki prevo-
Australia za in drugih podatkih o letalskih prevozih za področje tu- /
Traveler Snaptshots
Market Profiles rizma.
Visit Australia Opazovane in poročane značilnosti o motivih, dejavnikih in
ovirah vedenja ter rabe orodja TripAdvisor med turisti iz 11 Mednarodni turisti iz 11 trgov
mednarodnih turističnih trgov.
Opazovane in poročane značilnosti o motivih, dejavnikih in
ovirah vedenja pri načrtovanju počitnic ter vedenja med po-
čitnicami. Študija zajema tudi realne podatke o avio-prome- Mednarodni turisti iz 16 trgov
tni omreženosti med Ameriko in Avstralijo.
Opazovane, samoizpovedne in poročane značilnosti dejav- Mednarodni turisti iz 11 naj-
Consumer Research nikov vedenja (npr. motivih, ovirah, preferencah itd.) in de- pomembnejših mednaro-
janskega vedenja turistov iz mednarodnih trgov. dnih trgov
International Market Report Poročano gibanje prihodov in nočitev po najpomembnejših Sekundarni podatki
mednarodnih trgih.
70