Page 70 - Juvan, Emil, Doris Gomezelj Omerzel, Maja Uran Maravič, 2017. Spremljanje vedenja turistov. Koper. Založba Univerze na Primorskem.
P. 70
emljanje vedenja turistov: teoretični, metodološki in praktični vidiki
Tabela 15: Spremljanje vedenja turistov v Avstraliji

Raziskovalec Raziskava Podatki Vir podatkov

Association Delegate Behaviour Re- Samoizpovedno vedenje o načrtovanju udeležbe in o ude- Načrtovalci in udeleženci do-
search ležbi na mednarodnih dogodkih MICE. godkov MICE

Poročano gibanje avioprometne omreženosti Avstralije s
International Aviation Capacity to podatki o prihodih, prevoznikih, zasedenosti, obliki prevo-
Australia za in drugih podatkih o letalskih prevozih za področje tu- /
Traveler Snaptshots
Market Profiles rizma.

Visit Australia Opazovane in poročane značilnosti o motivih, dejavnikih in
ovirah vedenja ter rabe orodja TripAdvisor med turisti iz 11 Mednarodni turisti iz 11 trgov
mednarodnih turističnih trgov.

Opazovane in poročane značilnosti o motivih, dejavnikih in
ovirah vedenja pri načrtovanju počitnic ter vedenja med po-
čitnicami. Študija zajema tudi realne podatke o avio-prome- Mednarodni turisti iz 16 trgov

tni omreženosti med Ameriko in Avstralijo.

Opazovane, samoizpovedne in poročane značilnosti dejav- Mednarodni turisti iz 11 naj-
Consumer Research nikov vedenja (npr. motivih, ovirah, preferencah itd.) in de- pomembnejših mednaro-
janskega vedenja turistov iz mednarodnih trgov. dnih trgov

International Market Report Poročano gibanje prihodov in nočitev po najpomembnejših Sekundarni podatki
mednarodnih trgih.

70
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75