Page 224 - Rižnar, Igor, ur. 2017. Jezikovno izobraževanje in podjetja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 224
Jezikovno izobraževanje in podjetja

nih ni udeležilo nobene izmed oblik dodatnega jezikovnega izobraževa-
nja (slika 23).

224

Slika 24: Udeležba zaposlenih v dodatnih jezikovnih izobraževanjih glede na starost

V nadaljevanju smo odgovore zaposlenih, ki so sodelovali v raziska-
vi o izobraževanju na področju tujih jezikov v zadnjih dveh letih, dodat-
no preverili še glede na starostno skupino. S Pearsonovim hi-kvadratom
smo preverili, ali je podpora dodatnemu izobraževanju povezana s staro-
stno skupino zaposlenih.

Ugotavljamo (slika 24), da se je začetnega tečaja tujega jezika udele-
žil zelo majhen delež sodelujočih v raziskavi, tako v razredu mlajših za-
poslenih (N = 5,0 %) kot v razredu starejših (5,7 %). Zelo opazna razlika
med starostnima razredoma sodelujočih v raziskavi je pri obisku nadalje-
valnih tečajev tujega jezika. Kar 49,1 % starejših zaposlenih se je v zadnjih
dveh letih udeležilo vsaj ene takšne izobraževalne oblike, medtem ko je
bilo v populaciji mlajših zaposlenih takšnih skoraj trikrat manj (16,7 %).
Slika je povsem obrnjena pri udeležbi na individualnih oblikah jezikov-
nega izobraževanja. Na tak način se je v zadnjih dveh letih izobraževalo
dve tretjini (67,0 %) anketirancev mlajše skupine in več kot trikrat manj
(18,9  %) anketirancev iz starejše generacije zaposlenih. Najzahtevnejših
oblik jezikovnega izobraževanja, konverzacijskega tečaja, se ni udeležil
nihče izmed starejših od 51 let in le 5 sodelujočih v raziskavi, ki vsi pripa-
dajo mlajšemu starostnemu razredu (slika 24).
   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229