Page 77 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 77
študija primera: bwp hotel slon

Znamka

V Sloveniji in tudi v Ljubljani je bilo v zadnjih letih prisotnih malo mednarodnih ho-
telskih verig, skupaj manj kot 15 nastanitvenih obratov. BWP Hotel Slon je eden red-
kih. Obstaja sicer nekaj lokalnih podjetij, ki imajo v lasti več hotelov, a njihove znamke
nimajo mednarodne prepoznavnosti kakor tudi ne sistema kakovosti, kot jih pozna-
jo mednarodne hotelske verige. Čeprav je BWP Hotel Slon član mednarodne hotelske
verige, direktno iz naslova rezervacij preko sistema te verige prejme le 11,75 % vseh go-
stov (2016). Ta podatek je merljiv, upoštevati je potrebno tudi dejstvo, da so na portalu
BW slišali za hotel ali so v destinaciji iskali oznamčene hotele, rezervirali pa so ga preko
drugih prodajnih kanalov. Ne glede na nizek odstotek uprava hotela dejstvo, da je ho-
tel član hotelske verige, vidi kot prednost zaradi: prepoznavnosti znamke, sistema teh-
nične kakovosti, programov lojalnosti, dodatne promocije verige na sejmih, mreže glo-
balnih korporativnih kontaktov, varnostnih sistemov za gosta, programov za zaposlene
ter mreže znanja. Slabost se jim zdijo: dodatni stroški, vprašljiv ugled znamke Best We-
stern v nekaterih državah ter vprašljiv ugled znamk hotelskih verig na splošno (nekate-
ri imajo rajše »neodvisne« hotele).

Skrb za gosta

Kot že poudarjeno uvodoma, se je hotel odločil za drugačno poslovno strategijo kot
ostali hoteli v regiji. Zavedali so se dejstva, da hotela niso prenovili od leta 1997 in da
če želijo ohraniti isto raven prihodkov, je potrebno gostu dati nekaj več. Pri definiranju
koncepta storitve so se osredotočili na tri zadeve, za katere so menili, da so najpomemb-
nejše za njihove goste: lokacija, posteljni koncept in zajtrk. V letu 2015 se je temu kon-
ceptu pridružila še vrhunska restavracija.

Temeljni koncept storitve hotela je najboljše spanje, zajtrk in kosilo v mestu na naj-
boljši lokaciji. Temeljito so preučili verigo vrednosti za gosta in naredili načrt nujnih in-
vesticij in t. i. mehko prenovo (angl. soft refurbishment). V zadnjih letih so zamenjali
posteljni koncept, brisače in kopalne plašče, izboljšali zajtrk, prenovili konferenčne in
večnamenske dvorane, zamenjali tekstilije, prenovili SPA in fitnes center, zamenjali kli-
mo, v letih 2015–16 pa so po načrtih mlade beograjske arhitektke Ksenije Đorđević ce-
lovito prenovili restavracijo ter javne prostore (recepcija in bar).

Koncept storitve je v dodajanju elementov, ki so običajni (po mednarodnih stan-
dardih in nacionalni kategorizaciji) za 5-zvezdične hotele, 4-zvezdičnemu hotelu. Ti
elementi so: vrhunski posteljni koncept (posteljni vložek iz račjega perja in puha, pester
nabor vzglavnikov in posteljnina iz 400-krat tkanega brušenega egipčanskega bomba-
ža, sivkino pršilo za vzglavnik), vrhunske brisače in kopalni plašč, oznamčena kozmeti-
ka (L'Occitane), večerno pospravljanje sobe, 24-urna strežba v sobi, mednarodne znam-
ke pijač in prigrizki v minibaru, obsežen bifejski zajtrk z možnostjo naročila jedi à la
carte je vključen v ceno, igrača Slon kot spominek, igrača za kad, vremenska napoved,
dežnik in likalnik v sobi, naprava Nescafe in/ali Illy za pripravo kave ... Torej, gost ima
na razpolago najboljše proizvode in storitve ter jih lahko uporabi po želji.

77
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82