Page 75 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 75
Študija primera: BWP Hotel Slon
Postavili smo si eno raziskovalno vprašanje – kako zagotavljati kakovost storitev v hote-
lu. Da bo študija preglednejša, smo si postavili naslednja podvprašanja:
- kakšne so osnovne značilnosti hotelskega podjetja,
- kakšna je njegova politika kakovosti storitev,
- kako zagotavljajo kakovost storitev v restavraciji (oddelek, kjer imajo vzpostavljen
celoten sistem),
- kako merijo zadovoljstvo gostov.
Predstavitev podjetja
Hotelsko verigo Best Western s sedežem v Arizoni, v Združenih državah Amerike, uvr-
ščamo na prvo mesto na lestvici največjih svetovnih hotelskih znamk. Pod svojo znam-
ko združuje 4.200 hotelov v preko 100 državah, ki so v neodvisni lasti in upravljanju
(http://www.bestwestern.com). Član verige je tudi ljubljanski hotel Slon. Best Western
Premier Hotel Slon je predvsem poslovni štirizvezdični superior hotel s 167 sobami v
zgodovinskem centru glavnega mesta Slovenije Ljubljani. Od leta 2007 ga vodi Gregor
Jamnik, ki je od leta 2012 tudi predsednik Združenja hotelirjev Slovenije.
Hotel je s hotelsko verigo Best Western povezan od leta 1996. Z verigo sodeluje na
področjih zagotavljanja kakovosti in hotelskih standardov, trženja, kontrolingater re-
zervacijskega sistema. Gre za uporabo hotelske znamke Best Western, za katero se pla-
čujeta letna članarina in odstotek prihodka, realiziranega preko mednarodnega rezer-
vacijskega sistema. Hotel Slon je v zasebni lasti in neodvisno upravljan. Glede na to, da
je član hotelske verige Best Western, se mora podrejati določenim minimalnim stan-
dardom in ohranjati kakovost. Kontrola poslovanja in kakovosti poteka enkrat letno s
strani hotelske verige Best Western.
Hotel je izbran zaradi dveh glavnih razlogov. Kot prvo je to finančno eden od naj-
uspešnejših hotelov v Sloveniji, z več let zapored največjo stopnjo letne zasedenosti sob
v Ljubljani (letno poročilo Hotela Slon, d. d.) in visoko ceno nastanitev. Ta cena ne iz-
75
Postavili smo si eno raziskovalno vprašanje – kako zagotavljati kakovost storitev v hote-
lu. Da bo študija preglednejša, smo si postavili naslednja podvprašanja:
- kakšne so osnovne značilnosti hotelskega podjetja,
- kakšna je njegova politika kakovosti storitev,
- kako zagotavljajo kakovost storitev v restavraciji (oddelek, kjer imajo vzpostavljen
celoten sistem),
- kako merijo zadovoljstvo gostov.
Predstavitev podjetja
Hotelsko verigo Best Western s sedežem v Arizoni, v Združenih državah Amerike, uvr-
ščamo na prvo mesto na lestvici največjih svetovnih hotelskih znamk. Pod svojo znam-
ko združuje 4.200 hotelov v preko 100 državah, ki so v neodvisni lasti in upravljanju
(http://www.bestwestern.com). Član verige je tudi ljubljanski hotel Slon. Best Western
Premier Hotel Slon je predvsem poslovni štirizvezdični superior hotel s 167 sobami v
zgodovinskem centru glavnega mesta Slovenije Ljubljani. Od leta 2007 ga vodi Gregor
Jamnik, ki je od leta 2012 tudi predsednik Združenja hotelirjev Slovenije.
Hotel je s hotelsko verigo Best Western povezan od leta 1996. Z verigo sodeluje na
področjih zagotavljanja kakovosti in hotelskih standardov, trženja, kontrolingater re-
zervacijskega sistema. Gre za uporabo hotelske znamke Best Western, za katero se pla-
čujeta letna članarina in odstotek prihodka, realiziranega preko mednarodnega rezer-
vacijskega sistema. Hotel Slon je v zasebni lasti in neodvisno upravljan. Glede na to, da
je član hotelske verige Best Western, se mora podrejati določenim minimalnim stan-
dardom in ohranjati kakovost. Kontrola poslovanja in kakovosti poteka enkrat letno s
strani hotelske verige Best Western.
Hotel je izbran zaradi dveh glavnih razlogov. Kot prvo je to finančno eden od naj-
uspešnejših hotelov v Sloveniji, z več let zapored največjo stopnjo letne zasedenosti sob
v Ljubljani (letno poročilo Hotela Slon, d. d.) in visoko ceno nastanitev. Ta cena ne iz-
75