Page 81 - Uran Maravić, Maja, in Gordana Ivankovič. 2017. Zagotavljanje kakovosti v gostinstvu. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 81
študija primera: bwp hotel slon

tih ponudbe in izvajanja storitev. Dogovorili so se za spremljanje kakovosti po odprtju
restavracije po metodi skritega gosta in s strani strokovnjaka, ki je oblikoval sistem ka-
kovosti in je dobro poznal delovanje hotela.

Politika kakovosti v restavraciji je sledila splošni politiki kakovosti hotela, ki je
že opisana v predhodnem poglavju. Ta politika zajema predstavitev osnovnih usmer-
itev kakovosti. Osnovni cilji so bili povečanje zadovoljstva gostov, umestitev restavraci-
je med najboljše v mestu in rast prihodkov.

Oblikovali so terminski načrt izvedbe projekta, ki ga predstavljamo v nadaljeva-
nju. Po odločitvi uprave so aktivnosti izvedli v naslednjem časovnem okvirju:
- izbor sistema in določanje tima: 1-dnevna delavnica,
- analiza stanja: analiza delovanja stare restavracije,
- oblikovanje politike in ciljev: 1-dnevna delavnica,
- promocija sistema kakovosti: kontinuirano skozi celotno obdobje,
- oblikovanje SDP: 1 mesec,
- implementacija SDP (trening zaposlenih): pribl. 2 meseca (in kontinurano v pri-

hodnost, glede na potrebe),
- evalvacija: spremljanje zadovoljstva gostov od začetka (od odprtja restavracije), re-

alizacija rasti prihodkov po mesecih.
Določanje tima kakovosti. Uspešen projekt oblikovanja in implementacije sistema
kakovosti je delo večjega števila ljudi ter zavezanosti vseh zaposlenih. Tim so sestavljali:
- generalni direktor,
- vodja gostinstva,
- vodja strežbe,
- vodja kuhinje,
- zunanji skrbnik kakovosti in trener.
Uprava je skupaj z zunanjim skrbnikom kakovosti sestavila listo zaposlenih, ki so
sodelovali pri pripravi SDP in pri izvedbi delavnic. Na delavnici so se določile naloge
posameznih članov tima in terminski načrt. Zunanji skrbnik kakovosti je skupaj z vod-
jo gostinstva koordiniral celoten projekt.
Dodelitev virov. Zaradi varovanja poslovnih skrivnosti ne moremo razkriti cene
celotnega projekta.
Promocija kakovosti. Glavni smisel delovanja BWP Hotela Slon je ponujanje vi-
sokokakovostnih storitev svojim gostom. Kot je razvidno že v politiki kakovosti BWP
Hotela Slon, je promocija kakovosti stalna aktivnost uprave hotela.
Oblikovanje SDP. Ker hotel že dolgo posluje, se je postopek oblikovanja SDP začel
s popisom, kako se storitve opravljajo v danem trenutku. Temu so se smiselno dodale
zahteve za višji standard strežbe. Sledilo se je naslednjemu vrstnemu redu:
- skrbnik kakovosti je določil temeljne elemente SDP,
- temeljne elemente sta pregledali uprava in kadrovska služba,
- skrbnik je skupaj z vodjo gostinstva spisal SDP,
- SDP je pregledal generalni direktor hotela,
- SDP so potrdili in predstavili zaposlenim na izobraževalnih delavnicah.

81
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86