Page 60 - Kern, Peter, in Bojnec, Štefan. 2017. Trg upravljanja nepremičnin. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 60
Trg upravljanja nepremičnin

- razumevanje strank – prizadevanja za nenehno spoznavanje zna-
čilnosti porabnikov storitev in njihovih potreb;

- komuniciranje – sprotno obveščanje porabnikov storitev in in-
formiranje v njim razumljivem jeziku.
Razumevanje sodobne filozofije kakovosti v okviru pojma »primer-

no in sposobno služiti svojemu namenu« pogojuje upoštevanje tudi nas-
lednjih komponent kakovosti (prav tam):
- stabilnosti,
- standardiziranosti,
- racionalnosti,
- učinkovitosti,
- ekonomičnosti ipd.
60
Politika in cilji managementa kakovosti dela
Če želi vodstvo podjetja voditi management kakovosti dela, mora voditi
tako politiko in strategijo, ki bo podjetje pripeljala do zastavljenih ciljev,
ob tem pa je bistvena usmerjenost v kakovost. Zavedajoč se pomena ka-
kovosti kot konkurenčne prednosti naj bi podjetje izoblikovalo temeljne
principe, s katerimi bi sledili osnovni usmeritvi, in sicer (Rekar 2000, 16):
- kakovost pridelajo vsi zaposleni
- kakovost s pomočjo ljudi za ljudi,
- v središču naše pozornosti je uporabnik; če je zadovoljen on, smo

zadovoljni tudi mi,
- varovanje okolja,
- nenehna usmeritev v izobraževanje in razvijanje svojih sposob-

nosti,
- tradicija naj bo dodatna spodbuda za kreiranje perspektive, če jo

podjetje ima,
- z okolju prijaznimi, zdravimi, zanesljivimi storitvami prispeva-

mo h kakovosti življenja.
Za realizacijo teh principov naj bi bil skozi poslovnik kot temeljni do-
kument kakovosti dela v podjetju opredeljen management kakovosti, ki
opredeljuje kakovost dela in se uporablja za celoten postopek načrtovanja,
izvedbe in preverjanja kakovosti v vseh fazah procesa nastajanja storitve.
Za uveljavljanje načel managementa kakovosti, definiranih v poslovniku
kakovosti, je odgovorno vodstvo podjetja, ki naj bi delovalo v smeri spre-
minjanja filozofije in razumevanja kakovosti kot enega najpomembnejših
dejavnikov za uspešno poslovanje.
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65