Page 63 - Kern, Peter, in Bojnec, Štefan. 2017. Trg upravljanja nepremičnin. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 63
Upravljanje nepremičnin 63
slovne učinkovitosti podjetja, če je edini motiv za uvajanje sistema kako-
vosti želja po pridobitvi certifikata. Ustrezen sistem kakovosti je le tisti,
ki omogoča učinkovitejše poslovanje z nižjimi stroški.
Obstaja še več podobnih pristopov, standardov in metodologij, kot
so npr. Malcolm Baldridge Award, EFQM, japonski model TQM, meto-
da 20 ključev. Cilj vsake prenove pa je urejanje medsebojnih procesov in
struktur poslovnih objektov za doseganje kakovosti storitev v realnih po-
slovnih sistemih.
Določitev izvedljive rešitve – izbira
Uvajanje sistema kakovosti in predvsem njegovo izvajanje je zelo po-
membno in važno področje poslovanja vsakega podjetja, ki se ukvarja z
upravljanjem nepremičnin. Skrajni čas je, da se tudi v organizacijah, ki
se ukvarjajo s poslovanjem nepremičnin, uvede celovit sistem zagotavlja-
nja kakovosti. V tem primeru gre za odločitev uprave družbe – direktor-
ja podjetja.
Z izvedenim pregledom celovitega managementa kakovosti ter pred-
stavljenih modelov in sistemov kakovosti je za sistem upravljanja oziroma
vzdrževanja večstanovanjskih stavb najboljše stalno izboljševanje poslov-
nih procesov, kar vodi k boljši odličnosti poslovanja – izvajanja storitev
upravljanja.
To dosežemo z/s:
- opredelitvijo politike kakovosti,
- določitvijo organizacijske sheme,
- razdelitvijo pristojnosti in odgovornosti,
- določitvijo za kakovost zadolžene osebe,
- določitvijo elementov sistema kakovosti,
- razdelitvijo nalog za izgradnjo sistema kakovosti,
- pisanjem in potrditvijo poslovnika kakovosti,
- izdelavo dokumentacije sistema kakovosti,
- seznanitvijo vseh zaposlenih z vsebino poslovnika kakovosti,
- uveljavitvijo (implementacijo) sistema kakovosti,
- pregledom sistema kakovosti po določenem času,
- morebitnim popravkom sistema kakovosti,
- nadzorovanjem sistema kakovosti.
Končni pristop je naslednji:
- namestitev sistema kakovosti,
- obveščanje strank, da ta sistem podjetje ima,
- dokazovanje sistema kakovosti s certifikatom.
slovne učinkovitosti podjetja, če je edini motiv za uvajanje sistema kako-
vosti želja po pridobitvi certifikata. Ustrezen sistem kakovosti je le tisti,
ki omogoča učinkovitejše poslovanje z nižjimi stroški.
Obstaja še več podobnih pristopov, standardov in metodologij, kot
so npr. Malcolm Baldridge Award, EFQM, japonski model TQM, meto-
da 20 ključev. Cilj vsake prenove pa je urejanje medsebojnih procesov in
struktur poslovnih objektov za doseganje kakovosti storitev v realnih po-
slovnih sistemih.
Določitev izvedljive rešitve – izbira
Uvajanje sistema kakovosti in predvsem njegovo izvajanje je zelo po-
membno in važno področje poslovanja vsakega podjetja, ki se ukvarja z
upravljanjem nepremičnin. Skrajni čas je, da se tudi v organizacijah, ki
se ukvarjajo s poslovanjem nepremičnin, uvede celovit sistem zagotavlja-
nja kakovosti. V tem primeru gre za odločitev uprave družbe – direktor-
ja podjetja.
Z izvedenim pregledom celovitega managementa kakovosti ter pred-
stavljenih modelov in sistemov kakovosti je za sistem upravljanja oziroma
vzdrževanja večstanovanjskih stavb najboljše stalno izboljševanje poslov-
nih procesov, kar vodi k boljši odličnosti poslovanja – izvajanja storitev
upravljanja.
To dosežemo z/s:
- opredelitvijo politike kakovosti,
- določitvijo organizacijske sheme,
- razdelitvijo pristojnosti in odgovornosti,
- določitvijo za kakovost zadolžene osebe,
- določitvijo elementov sistema kakovosti,
- razdelitvijo nalog za izgradnjo sistema kakovosti,
- pisanjem in potrditvijo poslovnika kakovosti,
- izdelavo dokumentacije sistema kakovosti,
- seznanitvijo vseh zaposlenih z vsebino poslovnika kakovosti,
- uveljavitvijo (implementacijo) sistema kakovosti,
- pregledom sistema kakovosti po določenem času,
- morebitnim popravkom sistema kakovosti,
- nadzorovanjem sistema kakovosti.
Končni pristop je naslednji:
- namestitev sistema kakovosti,
- obveščanje strank, da ta sistem podjetje ima,
- dokazovanje sistema kakovosti s certifikatom.