Page 134 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 134
agement kakovosti v prehrambnem gostinstvu
Dejavniki kakovosti Komunaliteta
Izdani računi so točni. Začetna ocena Končna ocena
»Vrednost za dena«» je ustrezna. 0,413 0,511
Cena je v primerjavi s konkurenco ustrezna. 0,467 0,661
Gostje ponavadi plačajo več, kot so predvideli. 0,595 0,657
0,373 0,400
Opomba. Izločena dejavnika sta zapisana z nagnjeno pisavo (angl. italics).
Tabela 6: Ocene komunalitet (končni model)
Dejavniki kakovosti Komunaliteta
Začetna ocena Končna ocena
134 Izbor jedi je primeren.
0,380 0,346
Velikost porcij je ustrezna. 0,345 0,455
Jedi so okusne. 0,384 0,429
Izgled jedi je primeren. 0,380 0,386
Osebje je urejeno. 0,405 0,391
Zadrževanje v obratu je varno. 0,355 0,430
Obrat je urejen skladno s ponudbo hrane. 0,402 0,348
Osebje je gostoljubno. 0,525 0,521
Osebje deluje kompetentno. 0,564 0,610
Osebje se posebej potrudi, da zadovolji želje gostov. 0,472 0,485
Osebje je odzivno. 0,452 0,503
Gostje so v obratu deležni drobnih pozornosti. 0,345 0,379
Priporočila strežnega osebja so ustrezna. 0,496 0,543
Lokacija – oddaljenost, ki jo morajo gostje premagati, da pridejo do obra- 0,487 0,538
ta, je vredna poti.
Cena je v primerjavi s konkurenco ustrezna. 0,528 0,704
Po nekaj zaporednih iteracijah ocenjevanja faktorskega modela, pri
čemer smo bili v okviru vsake ponovitve ocene modela pozorni na ocene
komunalitet, ocene celotne pojasnjene variance, lastno vrednost posame-
znih faktorjev ter vsebinsko smiselnost končne faktorske rešitve (struktu-
ra uteži), smo na koncu kot najprimernejšega izbrali faktorski model s tre-
mi skupnimi dejavniki, ki je v nadaljevanju tudi podrobneje predstavljen.
Nekoliko povišana vrednost KMO kazalnika (0,866) v primerjavi s
prvim preizkusom ocene faktorskega modela potrjuje pravilnost nabora
dejavnikov, ki smo jih ohranili v končnem modelu. Primernost podatkov
Dejavniki kakovosti Komunaliteta
Izdani računi so točni. Začetna ocena Končna ocena
»Vrednost za dena«» je ustrezna. 0,413 0,511
Cena je v primerjavi s konkurenco ustrezna. 0,467 0,661
Gostje ponavadi plačajo več, kot so predvideli. 0,595 0,657
0,373 0,400
Opomba. Izločena dejavnika sta zapisana z nagnjeno pisavo (angl. italics).
Tabela 6: Ocene komunalitet (končni model)
Dejavniki kakovosti Komunaliteta
Začetna ocena Končna ocena
134 Izbor jedi je primeren.
0,380 0,346
Velikost porcij je ustrezna. 0,345 0,455
Jedi so okusne. 0,384 0,429
Izgled jedi je primeren. 0,380 0,386
Osebje je urejeno. 0,405 0,391
Zadrževanje v obratu je varno. 0,355 0,430
Obrat je urejen skladno s ponudbo hrane. 0,402 0,348
Osebje je gostoljubno. 0,525 0,521
Osebje deluje kompetentno. 0,564 0,610
Osebje se posebej potrudi, da zadovolji želje gostov. 0,472 0,485
Osebje je odzivno. 0,452 0,503
Gostje so v obratu deležni drobnih pozornosti. 0,345 0,379
Priporočila strežnega osebja so ustrezna. 0,496 0,543
Lokacija – oddaljenost, ki jo morajo gostje premagati, da pridejo do obra- 0,487 0,538
ta, je vredna poti.
Cena je v primerjavi s konkurenco ustrezna. 0,528 0,704
Po nekaj zaporednih iteracijah ocenjevanja faktorskega modela, pri
čemer smo bili v okviru vsake ponovitve ocene modela pozorni na ocene
komunalitet, ocene celotne pojasnjene variance, lastno vrednost posame-
znih faktorjev ter vsebinsko smiselnost končne faktorske rešitve (struktu-
ra uteži), smo na koncu kot najprimernejšega izbrali faktorski model s tre-
mi skupnimi dejavniki, ki je v nadaljevanju tudi podrobneje predstavljen.
Nekoliko povišana vrednost KMO kazalnika (0,866) v primerjavi s
prvim preizkusom ocene faktorskega modela potrjuje pravilnost nabora
dejavnikov, ki smo jih ohranili v končnem modelu. Primernost podatkov