Page 144 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 144
agement kakovosti v prehrambnem gostinstvu
nost Bartlettovega preizkusa sferičnosti (približek c2 = 23289,398; stopi-
nje prostosti = 253). Na podlagi ocen komunalitet (Tabela 12) je sicer raz-
vidno, da so le-te pri določenih vprašanjih nekoliko nižje od priporočljive
vrednosti (0,5), vendar smo se na podlagi primerjave rešitev (rezultatov
vmesnih interakcij) odločili za tri glavne faktorje. Predstavljeni faktorski
model s tremi skupnimi faktorji (dimenzijami kakovosti) kljub nekoliko
nižji oceni celotne pojasnjene variance oz. nižjim ocenam komunalitet pri
nekaterih spremenljivkah (dejavnikih kakovosti) omogoča vsebinsko smi-
selnejšo interpretacijo teoretičnega modela (glej Tabelo 13).
Tabela 12: Ocene komunalitet (končni model)
Dejavniki kakovosti Komunaliteta
144 Začetna ocena Končna ocena
0,497 0,497
Izbor jedi je primeren.
Velikost porcij je ustrezna. 0,421 0,416
Jedi so okusne. 0,543 0,561
Izgled jedi je primeren. 0,520 0,544
Jedi so varne (neoporečne). 0,447 0,475
Obrat je čist. 0,556 0,503
Osebje je urejeno. 0,574 0,511
Zadrževanje v obratu je udobno. 0,478 0,425
Zadrževanje v obratu je varno. 0,509 0,481
Obrat je urejen skladno s ponudbo hrane. 0,464 0,466
Obrat ima dovolj osebja za zagotavljanje kakovostne storitve. 0,388 0,395
Osebje je gostoljubno. 0,494 0,488
Osebje deluje kompetentno. 0,569 0,588
Osebje je odgovorilo na vsa Vaša vprašanja. 0,564 0,591
Osebje se je posebej potrudilo, da bi zadovoljilo Vaše želje. 0,610 0,661
Osebje je odzivno. 0,582 0,604
V obratu smo bili deležni drobnih pozornosti. 0,427 0,429
Priporočila strežnega osebja so bila ustrezna. 0,501 0,514
Dostop je primerno urejen. 0,436 0,578
Možnost parkiranja je dobra. 0,362 0,505
Širša okolica obrata je urejena. 0,419 0,496
Lokacija – oddaljenost, ki jo morate premagati, da pridete do obrata, je 0,439 0,431
vredna poti.
»Vrednost za denar« je ustrezna. 0,421 0,399
nost Bartlettovega preizkusa sferičnosti (približek c2 = 23289,398; stopi-
nje prostosti = 253). Na podlagi ocen komunalitet (Tabela 12) je sicer raz-
vidno, da so le-te pri določenih vprašanjih nekoliko nižje od priporočljive
vrednosti (0,5), vendar smo se na podlagi primerjave rešitev (rezultatov
vmesnih interakcij) odločili za tri glavne faktorje. Predstavljeni faktorski
model s tremi skupnimi faktorji (dimenzijami kakovosti) kljub nekoliko
nižji oceni celotne pojasnjene variance oz. nižjim ocenam komunalitet pri
nekaterih spremenljivkah (dejavnikih kakovosti) omogoča vsebinsko smi-
selnejšo interpretacijo teoretičnega modela (glej Tabelo 13).
Tabela 12: Ocene komunalitet (končni model)
Dejavniki kakovosti Komunaliteta
144 Začetna ocena Končna ocena
0,497 0,497
Izbor jedi je primeren.
Velikost porcij je ustrezna. 0,421 0,416
Jedi so okusne. 0,543 0,561
Izgled jedi je primeren. 0,520 0,544
Jedi so varne (neoporečne). 0,447 0,475
Obrat je čist. 0,556 0,503
Osebje je urejeno. 0,574 0,511
Zadrževanje v obratu je udobno. 0,478 0,425
Zadrževanje v obratu je varno. 0,509 0,481
Obrat je urejen skladno s ponudbo hrane. 0,464 0,466
Obrat ima dovolj osebja za zagotavljanje kakovostne storitve. 0,388 0,395
Osebje je gostoljubno. 0,494 0,488
Osebje deluje kompetentno. 0,569 0,588
Osebje je odgovorilo na vsa Vaša vprašanja. 0,564 0,591
Osebje se je posebej potrudilo, da bi zadovoljilo Vaše želje. 0,610 0,661
Osebje je odzivno. 0,582 0,604
V obratu smo bili deležni drobnih pozornosti. 0,427 0,429
Priporočila strežnega osebja so bila ustrezna. 0,501 0,514
Dostop je primerno urejen. 0,436 0,578
Možnost parkiranja je dobra. 0,362 0,505
Širša okolica obrata je urejena. 0,419 0,496
Lokacija – oddaljenost, ki jo morate premagati, da pridete do obrata, je 0,439 0,431
vredna poti.
»Vrednost za denar« je ustrezna. 0,421 0,399