Page 145 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 145
Empirična raziskava

Na podlagi matrik rotiranih faktorskih uteži, prikazanih v Tabeli 13
(poudarjene so samo uteži, ki so pri danem faktorju pomembne), je raz-
vidno, da gostje zaznavajo kakovost ponudbe PGO predvsem na osnovi
sledečih dimenzij kakovosti trženjskega gostinskega proizvoda: (1) ose-
bja (40,97 %); (2) lokacije (5,05 %); (3) hrane in fizičnih dokazov (4,22 %).

Tabela 13: Rotirana faktorska rešitev

Dimenzije kakovosti

Dejavniki kakovosti Osebje Lokacija Hrana in fizični
dokazi
Osebje se je posebej potrudilo, da bi zadovoljilo Vaše želje.
Osebje je odgovorilo na vsa Vaša vprašanja. 0,879 –0,096 0,047 145
V obratu smo bili deležni drobnih pozornosti. 0,751 –0,045 –0,049
Osebje je odzivno. 0,740 0,024 0,144
Priporočila strežnega osebja so bila ustrezna. 0,709 –0,006 –0,096
Osebje deluje kompetentno. 0,649 0,094 –0,034
Osebje je gostoljubno. 0,646 0,038 –0,137
Obrat ima dovolj osebja za zagotavljanje kakovostne 0,551 0,054 –0,158
storitve.
»Vrednost za denar« je ustrezna. 0,473 0,019 –0,187
Lokacija – oddaljenost, ki jo morate premagati, da pridete do
obrata, je vredna poti. 0,450 0,084 –0,178
Možnost parkiranja je dobra.
Dostop je primerno urejen. 0,448 0,259 –0,074
Širša okolica obrata je urejena.
Jedi so okusne. –0,104 0,759 0,038
Izgled jedi je primeren. 0,082 0,733 0,020
Jedi so varne (neoporečne). 0,094 0,602 –0,104
Zadrževanje v obratu je varno. 0,027 –0,041 –0,747
Velikost porcij je ustrezna. 0,002 –0,016 –0,743
Izbor jedi je primeren. –0,072 0,022 –0,729
Zadrževanje v obratu je udobno. –0,041 0,097 –0,676
Obrat je čist. –0,026 –0,008 –0,667
Osebje je urejeno. 0,108 –0,060 –0,649
Obrat je urejen skladno s ponudbo hrane. 0,138 0,088 –0,502
% pojasnjene variance 0,211 0,094 –0,495
0,328 0,054 –0,416
0,320 0,044 –0,395
40,973 5,058 4,221

Opomba. Izpostavljene so samo uteži (dejavniki), ki so pri danem faktorju pomembne (po
absolutni vrednosti so vsaj 0,3–0,4). Dejavniki, ki imajo oceno komunalitet nižjo od priporo-
   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150