Page 153 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 153
Empirična raziskava

bojno statistično pomembno razlikujejo (edina izjema je primerjava med
povprečnima ocenama dimenzij hrana ter fizični dokazi – stopnja po-
membnosti znaša 0,510), kar nakazuje na dejstvo, da je trženjski gostinski
proizvod izrazito nekoherenten, zaradi česar lahko H2 sprejmemo.

Tabela 19: Primerjava ocen gostov med posameznimi dimenzijami kakovosti

Primerjalne dimenzije kakovosti Razlika med Preizkus dvojic Stopnja pomembnos- 153
povprečnima ti (dvostranski
Hrana – fizični dokazi T-statistika preizkus)
Hrana – ljudje ocenama
Hrana – procesi 0,66 0,510
Hrana – tržno komuniciranje 0,01 41,28 0,000
Hrana – tržne poti 0,58 12,44 0,000
Hrana – cena 0,16 46,60 0,000
Fizični dokazi – ljudje 0,75 30,14 0,000
Fizični dokazi – procesi 0,50 31,77 0,000
Fizični dokazi – tržno komuniciranje 0,39 42,46 0,000
Fizični dokazi – tržne poti 0,58 12,47 0,000
Fizični dokazi – cena 0,15 48,67 0,000
Ljudje – procesi 0,75 30,98 0,000
Ljudje – tržno komuniciranje 0,49 30,62 0,000
Ljudje – tržne poti 0,38 –31,73 0,000
Ljudje – cena –0,43 11,86 0,000
Procesi – tržno komuniciranje 0,17 –5,14 0,000
Procesi – tržne poti –0,08 –15,43 0,000
Procesi – cena –0,19 40,18 0,000
Tržno komuniciranje – tržne poti 0,60 20,18 0,000
Tržno komuniciranje – cena 0,34 17,49 0,000
Tržne poti – cena 0,23 –16,42 0,000
–0,25 –25,07 0,000
–0,36 –7,39 0,000
–0,11

Zanimivo pa je, kar je razvidno bodisi iz preverbe H1 bodisi iz Tabe-
le 20, da se menedžerji ugotovljene nekoherentnosti zavedajo, saj podob-
no kot gostje ocenjujejo iste dimenzije kakovosti. Oboji v povprečju nižje
ocenjujejo dimenzije ljudje, tržno komuniciranje in tržne poti, najvišje pa
dimenziji hrana in fizični dokazi.
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158