Page 153 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 153
Empirična raziskava
bojno statistično pomembno razlikujejo (edina izjema je primerjava med
povprečnima ocenama dimenzij hrana ter fizični dokazi – stopnja po-
membnosti znaša 0,510), kar nakazuje na dejstvo, da je trženjski gostinski
proizvod izrazito nekoherenten, zaradi česar lahko H2 sprejmemo.
Tabela 19: Primerjava ocen gostov med posameznimi dimenzijami kakovosti
Primerjalne dimenzije kakovosti Razlika med Preizkus dvojic Stopnja pomembnos- 153
povprečnima ti (dvostranski
Hrana – fizični dokazi T-statistika preizkus)
Hrana – ljudje ocenama
Hrana – procesi 0,66 0,510
Hrana – tržno komuniciranje 0,01 41,28 0,000
Hrana – tržne poti 0,58 12,44 0,000
Hrana – cena 0,16 46,60 0,000
Fizični dokazi – ljudje 0,75 30,14 0,000
Fizični dokazi – procesi 0,50 31,77 0,000
Fizični dokazi – tržno komuniciranje 0,39 42,46 0,000
Fizični dokazi – tržne poti 0,58 12,47 0,000
Fizični dokazi – cena 0,15 48,67 0,000
Ljudje – procesi 0,75 30,98 0,000
Ljudje – tržno komuniciranje 0,49 30,62 0,000
Ljudje – tržne poti 0,38 –31,73 0,000
Ljudje – cena –0,43 11,86 0,000
Procesi – tržno komuniciranje 0,17 –5,14 0,000
Procesi – tržne poti –0,08 –15,43 0,000
Procesi – cena –0,19 40,18 0,000
Tržno komuniciranje – tržne poti 0,60 20,18 0,000
Tržno komuniciranje – cena 0,34 17,49 0,000
Tržne poti – cena 0,23 –16,42 0,000
–0,25 –25,07 0,000
–0,36 –7,39 0,000
–0,11
Zanimivo pa je, kar je razvidno bodisi iz preverbe H1 bodisi iz Tabe-
le 20, da se menedžerji ugotovljene nekoherentnosti zavedajo, saj podob-
no kot gostje ocenjujejo iste dimenzije kakovosti. Oboji v povprečju nižje
ocenjujejo dimenzije ljudje, tržno komuniciranje in tržne poti, najvišje pa
dimenziji hrana in fizični dokazi.
bojno statistično pomembno razlikujejo (edina izjema je primerjava med
povprečnima ocenama dimenzij hrana ter fizični dokazi – stopnja po-
membnosti znaša 0,510), kar nakazuje na dejstvo, da je trženjski gostinski
proizvod izrazito nekoherenten, zaradi česar lahko H2 sprejmemo.
Tabela 19: Primerjava ocen gostov med posameznimi dimenzijami kakovosti
Primerjalne dimenzije kakovosti Razlika med Preizkus dvojic Stopnja pomembnos- 153
povprečnima ti (dvostranski
Hrana – fizični dokazi T-statistika preizkus)
Hrana – ljudje ocenama
Hrana – procesi 0,66 0,510
Hrana – tržno komuniciranje 0,01 41,28 0,000
Hrana – tržne poti 0,58 12,44 0,000
Hrana – cena 0,16 46,60 0,000
Fizični dokazi – ljudje 0,75 30,14 0,000
Fizični dokazi – procesi 0,50 31,77 0,000
Fizični dokazi – tržno komuniciranje 0,39 42,46 0,000
Fizični dokazi – tržne poti 0,58 12,47 0,000
Fizični dokazi – cena 0,15 48,67 0,000
Ljudje – procesi 0,75 30,98 0,000
Ljudje – tržno komuniciranje 0,49 30,62 0,000
Ljudje – tržne poti 0,38 –31,73 0,000
Ljudje – cena –0,43 11,86 0,000
Procesi – tržno komuniciranje 0,17 –5,14 0,000
Procesi – tržne poti –0,08 –15,43 0,000
Procesi – cena –0,19 40,18 0,000
Tržno komuniciranje – tržne poti 0,60 20,18 0,000
Tržno komuniciranje – cena 0,34 17,49 0,000
Tržne poti – cena 0,23 –16,42 0,000
–0,25 –25,07 0,000
–0,36 –7,39 0,000
–0,11
Zanimivo pa je, kar je razvidno bodisi iz preverbe H1 bodisi iz Tabe-
le 20, da se menedžerji ugotovljene nekoherentnosti zavedajo, saj podob-
no kot gostje ocenjujejo iste dimenzije kakovosti. Oboji v povprečju nižje
ocenjujejo dimenzije ljudje, tržno komuniciranje in tržne poti, najvišje pa
dimenziji hrana in fizični dokazi.